مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته وقف از 158 واقف جدید و خانواده های واقف در استان خراسان رضوی تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین گنابادی ‌نژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانگفت:‌ تجلیل از 158 واقف جدید و خانواده‌های واقف استان خراسان رضوی در دستور کار اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی قرار دارد.
 
وی ادامه داد:‌ این طرح همزمان با هفته وقف و از 29آذر ماه تا 5دی ماه سال 93 به منظور ترویج فرهنگ وقف و تجلیل از واقفان در استان خراسان رضوی در دست اجرا است.
 
حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد اظهار داشت:‌158 وقف جدید در شهرستان‌های مختلف استان خراسان رضوی انجام شده است، همزمان با هفتته وقف از آن‌ها تجلیل می‌شود.
 
وی اشاره کرد:‌ موقوفات مختلف در استان خراسان رضوی وقف شده است و 158وقف جدید در شهرستان‌های مختلف استان خراسان رضوی وجود دارد.
 
حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد خاطر نشان کرد: وقف‌های فرهنگی، مذهبی، بهداشتی، پزشکی و درمانی، قرآنی، ساخت مساجد، کمک به قشر ضعیف جامعه، موقوفات حسینی، امر به معروف و نهی از منکر و...از موقوفات مختلف در استان خراسان رضوی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اوقاف ، تجلیل ، هفته وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار