رابرت مارتینز سرمربی باشگاه اورتون بر این باور است که کوین میرالس جایی نمی رود و او را در اورتون نگه می داریم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در شرایطی که کوین میرالس خواهان حضور در باشگاهی است که در جمع 4 تیم برتر انگلیسی حضور داشته باشد، تا بتواند تجربه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند. دو باشگاه لیورپول و تاتنهام خواهان جذب او هستند.
 
رابرت مارتینز سرمربی باشگاه اورتون در این خصوص گفت: کوین میرالس قرارداد طولانی مدتی با باشگاه ما معتقد کرده است و ما از این که او در بهترین شرایط آمادگی اش تیم ما را همراهی می کند، بسیار خوشحال هستیم. او نیز از بازیش در کنار ما لذت می برد و خوشحال است.
 
ما همیشه سعی می کنیم با بازیکنانی مانند او به خوبی ارتباط برقرار کنیم تا بتوانیم آنها را با شرایط تیم زودتر وفق دهیم و برای اینکه با بازیکنان تیم و سایر اعضای آن ارتباط خوبی داشته باشند، وقت زیادی را سپری می کنیم، چرا که می خواهیم با شرایط خود را به خوبی وفق دهند و این اطمینان را یابیم که شرایطی که هم اکنون در تیم حاکم است، همان چیزی است که آنها از حضور در یک تیم ایده آل انتظار دارند.
 
در این مقطع زمانی هم باید بگویم او از شرایطی که با تیم دارد، تا حد زیادی رضایت دارد، او هم می خواهد در این مرحله از بازیش تا جایی که می تواند بر روی فوتبالش تمرکز شود، که در نهایت به نفع همه ماست.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مارتینز ، سیرالیس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار