رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد دستور کارهای مجموعه تحت مدیریتی خویش را در هفته پژوهش تشریح نمود.

محمد قادری تفرشی، رئیس آموزش و پرورش ملارد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به نقش برجسته پژوهش در ارتقاء سطح علمی، آموزشی و تربیتی در جامعه اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع مذکور و در جهت تقویت این حوزه سازنده و اثر گذار، مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ملارد برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده تا به فضل الهی گام‌های مثبتی به منظورتحقق اهداف مورد نظر در بخش مذکور برداشته شود.

وی در ادامه، عمده‌ترین برنامه‌های عملیاتی اداره آموزش و پرورش ملارد در هفته پژوهش را به شرح ذیل اعلام نمود؛

1- برگزاری مراسم تجلیل و قدردانی از معلمان و دانش آموزان‌برتر در حوزه پژوهش
2- تشکیل شورای ویژه هفته پژوهش در مدارس، به منظوربررسی شرایط موجود پژوهشی در مدارس و یافتن راهکارهای عملیاتی برای بهبود آن.
3-برپایی نمایشگاهی از آثار دستاوردهای پژوهشی فرهنگیان و دانش آموزان‌ و دانشجویان
4-تکثیر و توزیع فعالیت‌های پژوهشی فرهنگیان برتر در منطقه
5-برگزاری مسابقات پژوهشی ویژه دانش آموزان‌ و فرهنگیان و مسابقه مقاله نویسی با انتخاب یکی از کلید واژه‌های شعار پژوهشی سال(مدرسه، پژوهش، امید، اعتدال، فرهنگ و مدرسه پژوهش محور)
6-برپایی جلسات هم‌اندیشی مدیران قطبی پژوهشی مدارس در مناطق و ارسال گزارش نتایج آن به واحد پژوهش اداره کل
7-برگزاری کارگاه پژوهشی در مناطق و دعوت از پژوهشگران برتر منطقه جهت ارائه یافته‌های پژوهشی.
8-ایجاد شرایط لازم برای بازدید دانش آموزان‌ و فرهنگیان از مراکز پژوهش و فناوری نظیر پارک های علم و فناوری و واحدهای تحقیقاتی و صنعتی استان و . . .  
  
محمد قادری تفرشی در پایان خاطر نشان کرد:  شهرستان ملارد از توامندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه متعددی در حوزه‌های علمی و آموزش و پرورش برخوردار است که وجود دانش آموزان‌ و فرهنگیان مستعد و توانمند در عرصه پژوهشی (155 نفر منتخب منطقه‌ای 18 منتخب استانی و 2 منتخب کشوری) موید توانایی‌های شهرستان مذکور است و امید آن داریم با تحقق برنامه‌ها و تدابیر اتخاذ شده در شهرستان ملارد، روند رو به رشد علمی و آموزشی و پژوهشی در منطقه مورد اشاره با سرعت و شتاب هر چه بیشتری عملیاتی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیریت ، پژوهش ، ملارد ، جلسات ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار