کارگردان تئاتر کشورمان با اشاره به غیر قابل پیش بینی بودن جشنواره تئاتر فجر گفت:‌تا شب اختتامیه نمی‌توان در خصوص جشنواره فجر نظری داد.

میلاد اکبرنژاد، کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص نمایش "حادثه در اتاق ببر یا بانو" که در بازخوانی سی و سومین جشنواره تئاتر فجر پذیرفته شده، گفت: نمایش "حادثه در اتاق ببر یا بانو" در واقع سه روایت از یک داستان را در ژانر کمدی به تصویر می‌کشد.
 
وی ادامه داد: نمایش "حادثه در اتاق ببر یا بانو" داستان دختری را روایت می‌کند که در آستانه یک انتخاب قرار می‌گیرد، انتخابی که بر اساس آن نامزدش اعدام می‌شود و دختر می‌تواند وی را از اعدام نجات دهد،‌ اما این نجات باعث می‌شود او با رقیب جدی‌اش ازدواج کند که این موضوع با سه روایت نشان داده می‌شود.
 
"اکبرنژاد" پیش بینی خود را از نمایش "حادثه در اتاق ببر یا بانو" عنوان کرد: به نظرم این نمایش داستان جذاب و روح بخشی دارد و می‌تواند لحظات کمی مردم را شاد کند و از آن‌جایی که نمایش دارای تعلیق‌هایی است، می‌تواند مخاطب را به خوبی جذب کند.
 
این کارگردان در خصوص ارزیابی خود از جشنواره سی و سوم تئاتر فجر بیان کرد: تئاتر به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست و به نظر من تا شب اختتامیه نمی‌توان در خصوص جشنواره نظری داد، اما امیدوارم همه چیز به خوبی برگزار شود و گروه‌های شرکت کننده در جشنواره به راحتی به کار خود بپردازند.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار