در بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی انشجویان تاکید شد

فضای سختی را برای مفسدان اقتصادی كشور شكل می‌دهیم

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای مبارزه با مفاسد اقتصادی فصل نوینی را برای خود قائل می‌باشد و انشالله در این رابطه تا به ثمر رسیدن نتایج مورد نظر مردم و رهبری از پای نخواهد نشست.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی انشجویان در مورد برخورد قاطع مسئولین در برابر مفسدین اقتصادی به شرح زیر منتشر شد.

بسمه تعالی
بنظر می‌رسد موضوع فساد در جنبه‌های اقتصادی، اداری و مالی كه از ابتدا انقلاب اسلامی ایران و تعیین قانون اساسی به دلیل اشرافی‌گری و رانت‌خواری دوران منحوس پهلوی که مورد رنجش ملت ایران قرار گرفته بود مورد توجه قرار گرفت. ولی سیاست‌های اقتصادی نادرست و گاها قوانینی که نقاط فرار اقتصادی برای مفسدین اقتصادی را ایجاد می‌نمود و عدم نظارت کافی در طول این سی سال نیز خاطر ملت ایران را متأثر کرد.

و از سالها پیش هشدار دلسوزان انقلاب و جنبش اصیل دانشجویی به جایی نرسید و در این زمینه قوای مقننه و مجریه و قضائیه نیز با حرکات نمایشی و عدم اقدامات قاطع و ریشه کن کننده فساد اقتصادی وضع را به جایی کشاندند که از درون ساختار اقتصادی و ادرای کشور ما افرادی توانستند چند میلیارد و چند ده میلیارد و چند صد میلیارد اختلاس نمایند.

سوال اساسی ما از ریاست محترم جمهور و سایر قوا اینست كه چرا هیچ گونه عزم راسخی در برخورد با فساد در سطح میانی و پایینی قوای مجریه، مقننه و قضاییه وجود ندارد؟ بایستی با این موضوع با صداقت و قاطعیت برخورد کرد.

قلب ما به عنوان فرزندان انقلاب از شنیدن این خبرها بارها به تنگ می‌آید که می‌شنویم صدای رانت خوران 650 میلیون یورویی در حوزه كنجاله و گاه رانت 12 میلیارد دلاری در سواحل مستعد و پویای مكران و رانت‌های دولتی در حوزه واردات بنزین را!

ما مخالف فعالیت اقتصادی اشخاص نیستیم و برعكس آن را نیازی جهادی و عاجل برای كشور می‌دانیم، اما اگر رئیس یا عضو 300 شركت را در یک وزارت خانه سمت دهیم مسلما این موضوع وی را در معرض اتهام قرار می‌دهد که یا موجب رانت دولتی می‌شود یا چشم خود را در برابر فساد آقازادگان و مدیران زیر مجموعه خود می‌بندد.

لازم است اکثر مسئولین ایران اسلامی به عنوان کارگزارانی که به پاک دستی و صحت اعمالشان اعتماد داریم در این زمینه اقدام قابل توجهی نمایند.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای مبارزه با مفاسد اقتصادی فصل نوینی را برای خود قائل می‌باشد و انشالله در این رابطه تا به ثمر رسیدن نتایج مورد نظر مردم و رهبری از پای نخواهد نشست و قطعا فضای سخت و تنگی را برای مفسدان اقتصادی در افكار عمومی كشور شكل خواهد داد. از مسئولان امر نیز توقع داریم همراه این جنبش، جسارت برخورد با مفاسد اقتصادی را در خود پدید آورند و یكی از مهمترین مطالبات دانشجویان ،مردم و رهبری را لبیك گویند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار