فرمانده ناحیه مقاومت ایذه گفت: صبر و استقامت حضرت زینب (س) ستودنی است و با اینکه شاهد شهادت چندین تن از اهل‌بیت خود بود ولی باز صبر پیشه کرد.

به گزارش گروه  استان‌های باشگاه خبرنگاران؛عبدالله بابااحمدیان اظهار کرد: این مراسم فرهنگی و معنوی برای خواهران شهرستان با نیت رشد بصیرت و آگاهی است.
 
وی با بیان اینکه برنامه خطبه‌خوانی، نشان‌دادن ویژگی‌های بارز حضرت زینب (س) است، افزود: این بانوی بزرگوار کوهی از صبر و استقامت بود و فریاد مظلومانه امام حسین (ع) در طول تاریخ بوده و هست.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه با اشاره به ویژگی‌های خاص حضرت زینب (س) خاطرنشان کرد: توکل به خدا و تلاش برای توکل یکی از این ویژگی‌ها بود.
 
وی ادامه داد: حضرت زینب (س) علاوه بر توکل محکمی که به خداوند داشتند، تلاش بسیار زیادی در راستای انجام تکلیف برای رضای خداوند صورت می‌دادند.
 
بابااحمدیان با اشاره به صبر در کنار توکل تصریح کرد: صبر و استقامت حضرت زینب (س) ستودنی است و با اینکه شاهد شهادت چندین تن از اهل بیت خود بوده، ولی باز صبر پیشه کرد.
 
وی در ادامه افزود: زنان و دختران ما باید این بانوی صبور را الگوی خود قرار دهند و در فراز و نشیب‌ها و سختی‌های روزگار صبر پیشه کنند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه شجاعت به همراه متانت و بصیرت را از دیگر ویژگی‌های حضرت زینب (س) دانست که به بانوان ما آموزش داده است.
 
بابااحمدیان با اشاره به آگاهی و حضور آگاهانه حضرت زینب (س) در صحنه بیان کرد: وی به امورات زمان بسیار آگاه بودند و به‌ همین دلیل، باعث آگاه شدن افراد دیگری در اجتماع شد.
 
وی به افشاگری و بیان ظلم بر یاران امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: بانوان ما باید در صحنه‌های مختلف اجتماعی حضور داشته باشند و هر جا که احساس می‌کنند ظلمی به مسلمان و انسانی وارد می‌شود، بی‌تفاوت ننشینند.

منبع:فارس
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.