مرد جوانی که متهم به قتل یکی از همسایگان خود بود، در نهایت با حکم قطعی دیوان عالی کشور از این اتهام تبرئه شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، 26 اسفند ماه سال 89 وقوع یک مرگ مشکوک به ماموران کلانتری مارلیک گزارش شد. ماموران بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل به تحقیق در این رابطه پرداختند. 

با حضور ماموران مشخص شد که مرد جوانی پس از مشاجره با یکی از اهالی ساختمان از بالای پشت بام به پایین پرت شده و جان خود را از دست داده است. خانواده مقتول در اظهارات خود در حالیکه یکی از همسایگان خود را عامل قتل اعلام می کردند به ماموران گفتند: مقتول سر پول ایزوگام پشت بام با متهم درگیر شد و متهم نیز او را به پایین پرتاب کرده است. 

با این اظهارات مرد جوان به عنوان قاتل دستگیر شد. وی اما به قتل اعتراف نکرد و گفت: مقتول خودش بعد از درگیری با من از بالا به پایین پرت شد و من او را پرت نکردم. 

در حالیکه متهم همچنان منکر قتل بود کیفرخواست پرونده وی صادر و او روبروی هیات قضایی شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ایستاد. وی در این شعبه نیز همچنان منکر قتل شد و ادعا کرد که به هیچ عنوان مقتول را به پایین پرت نکرده است. 

در نهایت هیات قضایی دلایل او را کافی دانسته و حکم بر برائت وی را صادر کردند. با اعتراض اولیای دم به این حکم پرونده برای رسیدگی بیشتر به دیوان عالی کشور ارجاع شد. 

این حکم در دیوان نیز تایید شد و مرد جوان برای همیشه از این اتهام تبرئه شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تبرئه ، مرد ، جوان ، دادگاه ، دیوان ، عالی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار