عضو کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: بدهی دولت به شهرداری بیش از 12 هزار میلیارد تومان است و کمیته‌ای متشکل از سه عضو شورای اسلامی شهر تهران پیگیر مطالبات شهرداری از دولت است.

 اسماعیل دوستی عضو کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در خصوص تشکیل جلسه پیگیری مطالبات شهرداری از دولت افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط شورای اسلامی شهر تهران مطالبات شهرداری از دولت بابت ساخت خطوط متروی خارج از شهر یعنی خط تهران- ورامین و خط تهران- شهر جدید پرند، حدود 100 کیلومتر ریل‌گذاری و همین طور خطوط داخل شهر تهران است.

این عضو شورا با اشاره به تصمیم شورای شهر تهران برای وصول بدهی دولت به شهرداری بیان داشت: کمیته پیگیری مطالبات شهرداری از دولت متشکل از سه عضو شورای شهر؛ اسماعیل دوستی، محسن سرخو، رضا تقی‌پور است که برای برگزاری نشست با دولت انتخاب شده‌اند تا از راه‌ها و سیاست‌های مختلف به اتخاذ طلب‌ها بپردازند.

وی با بیان اینکه مطالبات شهرداری بیش از 12 هزار میلیارد تومان است خاطرنشان کرد: رئیس شورای شهر تهران معرفی‌نامه‌ای، به دفتر رئیس‌جمهور مبنی بر تشکیل کمیته پیگیری مطالبات ارسال کرده است که در کمیته مذکور مشخص می‌شود دولت بر اساس کدام قانون مجلس یا شورای شهر و چه میزان هزینه به شهرداری بدهکار است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بدهی ، شهردار ، مطالبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار