مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی تعداد شش هزار زائر شبانه روزی در استان ایلام اسکان موقت داده می‌شوند.

 محمد سلیمانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر افزود: با توجه به تجربه‌ای که از سال‌های گذشته در جمعیت هلال احمر در شورای مدیریت بحران استان ایلام و شهرستان مهران و همچنین علاقه روز افزون مردم برای تشرف به عتبات عالیات از دو ماه گذشته برنامه ریز‌ی‌های لازم در خصوص امداد رسانی به زائران انجام شده است.
 
وی با اشاره استقرار هشت پایگاه ثابت جاده ای در محور ایلام – مهران افزود: علاوه بر هشت پایگاه ثابت امدادی جاده‌ای در مسیر‌های تشرف زائران با توجه به اینکه در روزهای اخیر جمعیت زائران افزایش یافته تعداد ده دستگاه آمبولانس دیگر در مسیر اضافه شده است.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در خصوص اسکان اصطراری زوار اظهار داشت: اردوگاهی در مهران برپا شده که حدود 600 نفر ظرفیت دارد و شبانه روزی به شش هزار نفر در مکان ‌هایی از قبیل مدارس و حسینیه‌ها اسکان داده و امداد رسانی می‌شود.
 
وی تصریح کرد: بالگرد جمعیت هلال احمر استان ایلام از تاریخ 17 آذر ماه در پایانه‌ مرزی مهران مستقر شده و همچنین به دلیل افزایش جمعیت زائران در صورت ضرورت تیم‌های موتوری فعال شده که در لابه لای زائران خدمت رسانی می‌کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: کمک رسانی در حوزه داوطلبان طرح تکریم زائران در قالب بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیر ، هزار ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار