رودریگز: توپ طلا رویای هر بازیکنی است

ستاره‌ کلمبیای رئال می‌گوید کسب توپ طلا رویای هر بازیکن فوتبال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خامس رودریگز ستاره‌ کلمبیایی باشگاه رئال مادرید معتقد است بدون شک رونالدو برنده‌ عنوان توپ طلا است و این بازیکن مطمئنا امسال برای سومین بار صاحب این عنوان خواهد شد.
 
وی در این خصوص گفت: توپ طلا جایزه‌ای است که رویای هر فوتبالیستی است اما به نظر من در حال حاضر رونالدو مستحق کسب این عنوان است. به نظر من رونالدو باید با 99 درصد آرا به این عنوان دست یابد همانطور که آنچلوتی سرمربی تیم گفت تفاوت زیادی بین رونالدو و 2 نامزد دیگر یعنی مسی و نویر وجود دارد. من فکر می کنم رونالدو خیلی بالاتر از مسی و نویر است. توانایی‌های رونالدو بجای او صحبت می‌کند او هر روز سخت تلاش می‌کند رسیدن کریس به این مرحله نتیجه پشتکار بالای اواست به نظر من رونالدو بهترین بازیکن جهان است.

رودریگز ستاره‌ سابق تیم موناکو در تابستان و با ارائه بازی های درخشان در جام جهانی 2014 به تیم رئال پیوست. وی معتقد است آنچلوتی نقش بسیار تاثیر گذاری در این تیم داشته و حضور این سرمربی باعث شد رئال نتایج خوبی کسب کند.  
 
وی در این خصوص گفت: آنچلوتی مربی بسیار بزرگی است او در این چند ماه گذشته درس های زیادی به من یاد داده است تلاش خواهم کرد تا از او هر روز درس‌های جدیدی یاد بگیرم ماخیلی خوشحال هستیم که با چنین مربی بزرگی کار می‌کنیم. او از همه بازیکنان می‌خواهد تا در کارهای دفاعی تیم شرکت کنندنتایج خیره‌کننده رئال نتایج زحمات او است. در تیم ما تواضع بسیار زیادی وجود دارد و هم تیم هایم هر گز با غرور کار نمی کنند.
 
گفتنی است، خامس در دیدار تیمش مقابل سلتادیگو در هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگا از ناحیه  ساق پا مصدوم شد و نمی‌تواند تیمش را در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهانی همراهی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار