محمود کلهر گفت:کناره گیری حمیدرضا استیلی از سمت مربیگری تیم راه اهن نه تنها این تیم ،بلکه تیم های پایه را نیز تعطیل کرد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه حمید استیلی  شب گذشته پس از اختلافات بوجود آمده اعلام کرد که قصد کناره گیری از باشگاه را دارد و به همین خاطر دستیاران او نیز جدایی خود را در صورت نبودن استیلی در باشگاه اعلام کردند و حالا نوبت به توقف تیم های پایه و آکادمی باشگاه رسیده است.

محمود کلهر مدیر آکادمی باشگاه راه آهن هم به خاطر کناره گیری استیلی از متوقف شدن تیم های پایه این باشگاه خبر داده است.

محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حمید استیلی قهرمان و بازیکن تیم ملی بوده و در بخش خصوصی توانسته با سرمايه گذاری اش کار آفرینی کند و اگر وی در باشگاه راه آهن  نباشد ما نیز فعالیت ها را تا اطلاع ثانوی تعطیل می کنیم .

وی تصریح کرد : همان طور که نظاره گر هستیم باشگاه راه آهن فعالیت خود را شروع کرده و کادر فنی ، کادر پزشکی ، تدارکات ، بازیکنان و بسیاری از افرادی که در این باشگاه حضور دارند مورد حمایت قرار گرفته اند تا بتوانند در فوتبال رشد کنند .

کلهر بیان کرد : حضور من در آکادمی به خاطر شخص حمید استیلی بوده و از روز اول به خاطر کمک به وی آمده ام ولی اگرقرار باشد که استیلی نباشد من نیز به فعالیت خود ادامه نخواهم داد و آکادمی باشگاه راه آهن نیز تعطیل خواهد شد.

مدیر آکادمی باشگاه راه آهن گفت :به نظر من بهتر است از افرادی که در فوتبال سرمایه گذاری می کنند حمایت شود تا آنها از فوتبال کشورمان فراری نشوند و امیدوارم مسئولان به این مسأله توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود : تیم راه آهن جوان ترین تیم لیگ برتر است که 6 بازیکن ملی پوش در رده امید دارد و این مساله نشان می دهد که راه آهن در حال حاضر حرف اول را در فوتبال می زند ولی متاسفانه مشکلاتی که بوجود می آید باعث می شود که تمام برنامه های از پیش تعیین شده استیلی خراب شود .

کلهر اظهارکرد: امیدوارم مسئولان به باشگاه راه آهن توجه ویژه ای داشته باشند چرا که در حال حاضر راه آهن بهترین آکادمی را در فوتبال ایران دارد.

وی عنوان کرد : با توجه به اینکه در 7 ، 8 ماه گذشته با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم و با کمترین امکانات توانستیم آکادمی و تیم بزرگسالان را از جوانان تشکیل دهیم به همین خاطر باشگاه راه آهن نیاز به توجه بیشتری دارد و تا الان هم اگر باشگاه سر پا مانده به خاطر لطف خدا و افراد بزرگ در باشگاه بوده است و اگر این مشکلات ادامه پیدا کند تمام بازیکنان جوان این باشگاه که سرمایه گذاری زیادی هم بر روی آنها انجام گرفته به چالش کشیده می شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار