بازیگر سریال "نابرده رنج" گفت: نقطه اوج هر هنرمندی یعنی در دل مردم بودن، همانند مرتضی پاشایی که با وجود نبودنش همچنان زنده است.

میلاد کی‌‌مرام بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص تأثیر تلویزیون در درخشش گفت: تلویزیون به ستاره شدن و محبوب شدن کمک زیادی می‌کند اما در مقابل همان طور که تو را بالا می‌برد با یک نقش ضعیف می‌تواند تو را کمرنگ بکند و پایین بیاورد.

وی  افزود: خدا را شکر "نابرده رنج"‌ از آن جمله کار‌هایی بود که من با آن شناخته شدم و کارکردن با علیرضا بذرفشان برای من بسیار خوب بود اما پیشنهادات تکراری هم بعد از آن داشته‌ام که هیچ وقت نمی‌پذیرم و همیشه به دنبال نقش‌های متفاوت بوده و هستم، به همین دلیل "جابر" "نابرده رنج" به یکی از "بچه‌های نسبتا بد به سیروس مقدم تبدیل شد.

کی مرام با اشاره به تکرار محبوبیت خود بعد از "نابرده رنج" عنوان کرد: این محبوبیت ده برابر بیشتر از "نابرده رنج" در "بچه‌های نسبتا بد" اتفاق افتاد و اتفاقا کارهای سینمایی زیادی هم بعد از آن به من پیشنهاد شد.
 
وی ادامه داد: اسکار یا لژیونر بودن را اوج نمی‌دانم هنرمند باید تا آخرین لحظه عمرش برای مردم کار کند. نقطه اوج هر هنرمندی یعنی در دل مردم بودن هر هنرمندی می تواند همانند "مرتضی پاشایی" با وجود نبودنش در میان مردم همچنان زنده باشد.

کی‌مرام در خصوص توصیه‌اش به جوانترها برای ورود به عرصه‌ی بازیگری گفت: تحصیلات در بازیگری نمی‌تواند معیاری برای بازیگر خوب شدن باشد ولی سواد و تجربه مکمل یکدیگرند.

  
انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.