"چاقی" دوشنبه راهی دبیرخانه سی و سومین جشنواره‌ی فجر می‌شود

علیرضا جلالی گفت: روز دوشنبه یک نسخه از فیلم "چاقی" را به دبیرخانه‌ی سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهیم فرستاد و امیدوارم این فیلم بسیار تأثیرگذار باشد.

علیرضا جلالی، تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم "چاقی" گفت: فیلم‌برداری فیلم "چاقی" روز 14 آذر به پایان رسید و اکنون در مراحل پایانی تدوین و صداگذاری این فیلم هستیم.
 
وی افزود: روز دوشنبه یک نسخه از فیلم "چاقی" را به دبیرخانه‌ی سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهیم فرستاد و امیدوارم این فیلم بسیار تأثیرگذار باشد.

 

تهیه‌کننده فیلم "پایان خدمت" در خصوص وضعیت فیلم "چاقی" در جشنواره فجر اظهار داشت: به نظر من "چاقی" جزء آن دسته از فیلم‌هایی خواهد بود که در جشنواره فجر مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کند و اگر این فیلم به مرحله‌ی سودای سیمرغ برود، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: "چاقی" به عنوان اولین تجربه‌ی سینمایی راما قویدل از جهت کارگردانی، مضمون قصه و بازی بازیگران بسیار باکیفیت و ممتاز است و از بازی حمید فرخ‌نژاد، لادن مستوفی، مهسا کرامتی و علی مصفا بسیار راضی هستم و امیدوارم این اثر در جامعه تأثیرگذار باشد.
 


جلالی خاطرنشان کرد: برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم و از خدا می‌خواهم که به سینماگران کمک کند که رسالت خود را به طور شایسته انجام دهند.
 
شایان ذکر است، "چاقی" به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی و کارگردانی راما قویدل برای نمایش در سی و سومین دوره جشنواره فجر تهیه شده است.

 

گفتنی است؛ حمید فرخ‌نژاد، لادن مستوفی، مهسا کرامتی و علی مصفا در این فیلم ایفای نقش می‌کنند و مضمون آن به بررسی انتخاب عشق یا وجدان می‌پردازد.


انتهای پیام/ رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار