کارگردان فیلم سینمایی "خط ویژه" گفت: "عصر یخبندان" در کارنامه کاری من و دیگر عوامل فیلم اثری متفاوت است.

مصطفی کیایی، کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمای باشگاه خبرنگاران در خصوص روند تولید فیلم "عصر یخبندان" گفت: تاکنون 70 درصد از فیلم‌برداری این فیلم به پایان رسیده است و به محض اتمام تدوین (حدوداً اوایل دی ماه) آن را به دبیرخانه‌ی جشنواره فجر ارسال خواهم کرد.
 



وی در ادامه افزود: قصه‌ی "عصر یخبندان" به گونه‌ای است که تمام بازیگران فیلم تا لحظه‌ای آخر به ایفای نقش می‌پردازند و ترجیح می‌دهم فعلاً داستان را بیان نکنم و جشنواره‌ی فجر اولین رونمایی از "عصر یخبندان" باشد.
 


کارگردان "خط ویژه"  اظهار داشت: این فیلم در کارنامه‌ی کاری من اثری کاملاً متفاوت است و بازیگران "عصر یخبندان" هم در این اثر نقش‌های متفاوتی را با دیگر کارهایشان ایفا کرده‌اند.
 


وی ادامه داد: همزمان با فیلم‌برداری کار تدوین فیلم را هم انجام می‌دهیم و به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت در این راستا هستیم.
 
این کارگردان در خصوص سیمرغ گرفتن فیلمش عنوان کرد: الان نمی‌توانم در مورد برگزیده شدن فیلمم صحبتی کنم، زیرا آن قدر دغدغه‌ی فیلمبرداری و تدوین فیلم را دارم که مجالی برای فکر کردن در این باره نمی‌ماند، اما در کل از بازی بازیگران و روند پیشروی فیلم راضی هستم.
 


کیایی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم اثر باکیفیتی تولید کنیم و مخاطبان از "عصر یخبندان" خوششان بیاید، زیرا این فیلم موضوعی دارد که در سینما کمتر دیده شده است.
 
گفتنی است؛ "عصر یخبندان" به کارگردانی مصطفی کیایی و تهیه‌کنندگی منصور لشکری قوچانی در حال آماده‌سازی برای شرکت در سی و سومین دوره‌ جشنواره فجر است و بهرام رادان، مهتاب کرامتی، سحر دولتشاهی و فرهاد اصلانی ایفای نقش در آن پرداخته‌اند.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.