سخنگوی انجمن قلم ایران گفت: گاه ما در باب راه‌اندازی نمایندگی‌های استانی انجمن قلم این است که به آرامی در استان‌هایی که ظرفیت راه اندازی نمایندگی را دارند، بحث راه اندازی را دنبال کنیم.

محسن پرویز، سخنگوی انجمن قلم ایران در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این امر که انجمن قلم خیلی پیگیر گسترش فعالیت‌های خود در سطح کشور نیست، افزود: نگاه ما در باب راه‌اندازی نمایندگی‌های استانی انجمن قلم این است که به آرامی در استان‌هایی که ظرفیت راه اندازی نمایندگی را دارند، بحث راه اندازی را دنبال کنیم.

وی گفت: انجمن قلم ایران در خصوص راه‌اندازی نمایندگی‌های استانی خود دو اصل عضویت فعالِ داوطلبِ راه اندازی نمایندگی در انجمن و توانایی وی در اداره امور مناسب را تعریف کرده و بنابراین اصول هم اکنون قابلیت فرد در اولویت قرار گرفته است.

سخنگوی انجمن قلم ایران اظهار داشت: سلامت کار در اولویت کار ما در امر راه‌اندازی نمایندگی‌های استانی قرار گرفته و انجمن قلم ایران خیلی پیگیر راه‌اندازی عجولانه این نمایندگی‌ها نیست.

پرویز تصریح کرد: در حال حاضر ما در مرحله بررسی شرایط استان‌های آماده برای راه‌اندازی نمایندگی‌های استانی هستیم و احتمالا تا پایان امسال 1 الی 2 نمایندگی انجمن قلم در استان‌هایی که کمتر نمایندگی دارند، راه‌اندازی می‌شود.

  
انتهای پیام/ رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار