ایفاگر نقش طلبه در "پرده نشین" مطرح کرد؛

"بهروز شعیبی" خود فردی مذهبی و باتجربه است/ "پرده نشین"‌ به رفتار ساده و صمیمی روحانیون با مردم پرداخت

خوشبختانه فضای کاری "پرده نشین" با توجه به تجربه و اخلاق مذهبی "بهروز شعیبی" با داستانی متفاوت توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

ابوالقاسم مولایی ایفاگر نقش یکی از طلبه ها در سریال "پرده نشین" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فضای این اثر گفت: با افراد روحانی و طلبه نشست و برخاست زیادی داشتم و با حالات و رفتار آنها آشنا هستم.
 
وی افزود: سریال "پرده نشین" توانست برای اولین بار به روحانیون و رفتار ساده و صمیمی آنان با مردم بپردازد.
 
مولایی ادامه داد: در سینما فیلم هایی درباره قشر طلبه ساخته شده بود، ولی در تلویزیون این اتفاق به این شکل برای اولین بار افتاد و امیدوارم ادامه هم داشته باشد.
 
این بازیگر با اشاره به تجربه "بهروز شعیبی" و کار با وی، ابراز داشت: نقش من کوتاه بود، ولی در همان مدت زمان کوتاه توانستم ارتباط خوبی با شعیبی داشته باشم و از تجربیات این کارگردان با اخلاق و مذهبی کشورمان بهره مند شوم.
 
مولایی در خصوص حضور پیشکسوتان در این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: بسیار از حضور بازیگران پیشکسوت و از تجربه آنان بهره‌مند شدم و باید بگویم که حضور آنها در "پرده نشین" اتفاق خوبی محسوب می شود و همه جوانان از تجربیات آنها استفاده کردند.
 
طلبه "پرده نشین" با اشاره به بازتاب این سریال در میان مردم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه موضوع "پرده نشین" توانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و تا به این قسمت مردم از این اثر راضی بودند.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار