منصور یكی ازاعضای باند سارقین خودرو ساكن محله خلیج فارس كه درلابلای رختخواب پنهان شده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 12:30 مورخه روز گذشته حضور زندانی فراری با لباس زندان و دستبند بر دست در آدرس خیابان خلیج به سامانه 110 اعلام شد.
 
لذا با توجه به حساسیت موضوع و احتمال گروگانگیری توسط فرد فراری بنا بر دستور سلسله مراتب فرماندهی سریعا عوامل تجسس و پیشگیری کلانتری یافت آباد ضمن هماهنگی با مقام قضایی در محل حاضر شدند.




 
ماموران کلانتری با تحقیقات خود موفق به شناسایی مخفگیاه متهم شدند و ضمن رعایت موازین شرعی به مخفیگاه زندانی فراری وارد شدند. ماموران پس از بررسی اولیه نتوانستند متهم را پیدا کنند.
 
تلاش عوامل کلانتری یافت آباد ادامه داشت تا اینکه با زیرکی ماموران انتظامی متهم که خودر را لابه‌لای رختخواب‌ها پنهان کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.




 
متهم که "منصور" 40 ساله نام داشت پس از انتقال به کلانتری اعلام داشت از دست مامورین پایگاه پنجم آگاهی در حین دستگیری دیگر همدستانش فرار نموده است که از محل مخفیگاه متهم تعداد یک رشته دستبند و لباس زندانی کشف و ضبط گردید.
 
سرهنگ حسین ذکایی خو، رئیس کلانتری 151یافت آباد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم که از سارقین سابقه دار خودرو می‌باشد، جهت سیر مراحل قانونی در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی باوی
۰۵:۲۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
من ازتک تک بچه های نیرو انتضامی تشکر میکنم وحسن خسته نباشی به انها میگوییم
Iran (Islamic Republic of)
تیمور
۱۲:۲۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۳
اینکه نوشته پشت لباس متهم را نشان می دهید که چه ؟ ! می خواهید بگوئید که متهم تحت نظری آگاهی را گرفتید خدا پدر بیامرزها حداقل با خودتان هم آ......از همه زحمتکشان نظم امنیت در کشور عزیز قدردانی میکنیم انشاءالله در پناه خداوند باشید به همین روز عزیز
آخرین اخبار