زاهدان؛

متلاشی شدن بزرگترین باند سرقت مسلحانه در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت : ماموران انتظامی در عملیاتی ویژه بزرگترین باند سرقت مسلحانه در جنوب استان را متلاشی و اعضای آن را دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛؛ سردار حسین رحیمی بیان کرد: با وقوع چندین سرقت مسلحانه و ایجاد نا امنی و شرارت در شهرهای جنوبی استان بویژه ایرانشهر، سرباز و چابهار اقدامات لازم از سوی نیروهای انتظامی برای شناسایی و دستگیری سارقان و مخلان امنیت عمومی آغاز شد.

وی افزود: نیروهای انتظامی در ادامه تحقیقات گسترده تخصصی یکی از اعضای اصلی باند به نام 'ع.ا' را شناسایی و در عملیاتی هماهنگ وی و هفت عضو دیگر این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: سارقان دستگیر شده تاکنون به سرقت بیش از شش دستگاه خودرو، 50 دستگاه موتورسیکلت و چندین مورد ناامنی و تیراندازی به سمت ماموران انتظامی و سپاه اعتراف کرده اند.

سردار رحیمی با بیان اینکه تحقیقات از سارقان دستگیر شده همچنان ادامه دارد گفت: همدستان سارقان و اعضای دیگر این باند به زودی دستگیر می شوند.

فرمانده ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان باقدردانی از همکاریهای خوب و گسترده مردم با پلیس، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توان موجود در سران طوایف، ریش سفیدان و متنفذان استان، اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب، مخلان امنیت و قانون گریزان به اهداف پلید خود دست یابند.


انتهای پیام /م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.