"آیدین آغداشلو" در خصوص دلایلش برای برگزاری نمایشگاه "خاطرات انهدام" در گالری اثر گفت: " اثر" یکی از حرفه‌ای ترین گالری‌های تهران است.

آیدین آغداشلو هنرمند برجسته نقاشی ایران در خصوص دلایلش برای برگزاری نمایشگاه خود در گالری اثر در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: مدیر گالری اثر از خیلی سال قبل فروش آثارم را بر عهده داشت بنابر این فکر کردم که در گالری وی نمایشگاه خود را برگزار کنم. علاوه بر این، " اثر" یکی از حرفه ای ترین گالری‌های تهران است و حرفه ای تر از آن سراغ ندارم.

وی افزود : تنها 11 اثر قرار بود در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود، به همین دلیل نمایش این تعداد تابلو گالری بزرگ حمل بر خودنمایی می‌شد.

آغداشلو در خصوص کم بودن تعداد آثار به نمایش درآمده در گالری اثر عنوان کرد تعداد تابلوها کم بود زیرا من تک تک تابلوهایم را می‌فروشم بنابر این تنها 11 اثر برای نمایش در اختیار داشتم.

وی در مورد زمان برگزاری نمایشگاه خود اظهار داشت: در ابتدا قرار بود نمایشگاه همزمان با روز تولدم در 8 آبان برگزار شود اما به دلیل آنکه ایام سوگواری امام حسین (ع) را در پیش داشتیم این زمان تغییر کرد.

وی افزود:‌ به دلیل اینکه برای برگزاری نمایشگاهی بعد از 40 سال تصمیم جدی داشتم، بنابراین زمان آن از 8 آبان به 23 آبان تغییر یافت.

گفتنی است، نمایشگاه " خاطرات انهدام" آیدین آغداشلو تا 23 آذر در گالری " اثر" ادامه دارد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار