رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: مسئله 2 شغله بودن روز انتخابات روشن شد اگر ابهامی وجود داشت وزارت ورزش پیگیری می‌کرد و نباید به شایعات دامن زد.

سید مهدی هاشمی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه‌ها و اهداف آتی فدراسیون افزود: فدراسیون در سال آینده برای حضور موفق ورزشکاران در مسابقات بین‌المللی برنامه‌های ویژه و مدونی در نظر دارد که امیدوارم با همکاری همه اعضای سال آینده سال پرباری برای تیراندازی کشور باشد.

وی ادامه داد: سال 2015 سال بسیار مهمی برای ما بخصوص برای کسب سهمیه المپیک ریو دوژانیرو است، تصمیم داریم تا با حضور در 9 رویداد ورزشی از حداکثر فرصت برای کسب سهمیه المپیک استفاده کنیم.

هاشمی، بیان کرد: ما برای این مسابقات اردوهای داخلی و برون‌مرزی خوبی پیش‌بینی کردیم و برای عملی کردن برنامه‌ها نیازمند حمایت و پشتیبانی وزارت ورزش در زمینه تأمین منابع مالی هستیم که با توجه به شرایط تیراندازی و حضور موفق ورزشکاران ما در مسابقات بین‌المللی انتظار حمایت‌های بیشتری از سوی وزارت داریم.

وی ادامه داد: اما امسال مسئله حائز اهمیت برای ما بحث تفاهم با سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت دفاع و نیروهای مسلح وزارت ورزش است، برای اینکه اردوها به موقع و با حداکثر ظرفیت ممکن برگزار شود نیاز به همکاری بیشتر این نهادها داریم.

هاشمی، افزود: ما در زمینه جذب اسپانسرها هم برنامه داریم و الان هم در حال مذاکره با حامیان مالی فدراسیون تا یک ماه آینده به تفاهم خواهیم رسید و مشکل فشنگ‌ها هم برطرف خواهد شد البته باید یادآور شد که در سال گذشته تا حدودی از حمایت اسپانسرها بهره‌مند بودیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص گسترش رشته‌های تیراندازی گفت: تلاش می‌کنیم تا از مجموع رشته‌هایی که فعالیت داشتیم آن‌ها را به 16 رشته گسترش دادیم و در سال آینده هم برنامه بر این موضوع است تا 4 رشته دیگر را هم توسعه دهیم.

وی در خصوص شایعات مطرح شده بعد از انتخابات فدراسیون و 2 شغله بودن گفت: مسئله 2 شغله بودن موضوعی بود که در همان روز انتخابات روشن شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد حرف‌هایی که در این زمینه مطرح است مربوط به زمان قبل از انتخابات است و یک بحث کاملاً تمام شده و بی‌اساس است و اگر ابهامی در این زمینه وجود داشت قطعاً وزارت ورزش آن را پیگیری می‌کرد و این مسئله اصلاً به صورت رسمی مطرح نیست و نباید به این شایعات دامن زد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار