ملی پوش تیراندازی کشورمان گفت: با شرایطی که تراپ دارد و وضعیت مربی این رشته مشخص نیست نباید انتظارات زیادی از این رشته داشت داشت که در مسابقات موفق عمل کند.

سیاوش خوشنویس ملی پوش اهداف پروازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: رشته تراپ در حال حاضر اصلا شرایط خوبی ندارد و نداشتن مربی در این رشته بیشترین ضرر را به سطح کیفی ورزشکاران وارد می کند.
 
وی ادامه داد: در چند ماه گذشته مشکلاتی که در فدراسیون وجود داشت و انتخابات چند ماهی عقب افتاد و بعد از مسابقات کره جنوبی هم اردوها کنسل شد و این بلاتکلیفی همچنان گریبانگیر رشته تراپ است.
 
ملی پوش تیراندازی بیان کرد: قرار بود بعد از انتخابات فدراسیون، وضعیت مربیان مشخص شود، اما متاسفانه هیچ خبری نه از مربی خارجی شد و نه با مربیان داخلی مذاکره کردند.

وی ادامه داد: قرار بود با تامین بودجه اردوهای برون مرزی بیشتری تدارک ببینند ولی تا وقتی تکلیف مربیان مشخص نشود، چگونه می توانیم برای مسابقات سال آینده آمادگی کافی داشته باشیم.
 
وی افزود: قوانین تراپ چند سال است که تغییر کرده و ما با قوانین سال 2012 تمرین می کنیم که نیاز به بررسی بیشتری دارد، تراپ رشته ای است که ورزشکاران باید همیشه در حال تمرین و کارکردن باشند ولی الان این یکی از معضلات تیراندازان تراپ است که بدون مربی تمرین می کنند.
 
وی درباره جذب مربیان خارجی گفت: برای رشته ما مربی خارجی بهتر است، ولی جذب یک مربی خارجی هزینه های بالایی را می طلبد، اگر به دنبال کسب سهمیه المپیک هستیم، باید برای تراپ یک مربی خارجی سطح بالا که آشنایی کامل با تراپ داشته باشند جذب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الان بسیاری از ورزشکاران خودشان تمرین می کنند و این باعث می شود تا از کیفیت فنی آنها کاسته شود و با توجه به اینکه ما در آستانه سال جدید میلادی هستیم و امسال حساس ترین سال برای ماست، بخش تراپ هنوز هیچ اردویی برگزار نکرده، بنابراین نباید انتظار داشت ورزشکاران این رشته در سهمیه ها و  دیگر مسابقات موفق باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار