مشهد؛

افزايش 20 درصدي كرايه‌ اتوبوس‌های برون شهری

مديركل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي مسافربري خراسان رضوي گفت: كرايه بليت اتوبوس‌هاي برون‌‌شهري كه از تاريخ دوم تا پنجم دي از مشهد حركت مي‌كنند 20 درصد افزايش خواهد يافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ جواد وحدتي‌فرد با اعلام اینکه پيش‌فروش‌ بليت‌ها از امروز 20 آذر آغاز و تا 6 دي ادامه دارد، اظهار کرد: تقاضا داريم كاروان‌هاي پياده‌اي كه در ايام دهه آخر صفر به مشهد مشرف مي‌شوند بليت برگشت خود را تهيه كنند تا با مشكلي مواجه نشوند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای شلوغ بیش از 5 هزار نفر از سطح شهر مشهد خارج می‌شوند،گفت: 10 استانی که بیشترین تعامل و زائر را با مشهد دارند شناسایی کرده و جلسات بسیار گسترده‌ای در این زمینه انجام شده است.

وحدتی فرد ادامه داد:تردد ویژه زائران پیاده به کاروان‌های مختلف ابلاغ شده و ما نیز مثل سایر دستگاه‌ها آماده خدمت رسانی به زائران هستیم و در اين ايام 16 تيم نظارتي در استان فعالیت خواهند کرد، كه چهار تيم جاده‌اي و 12 تيم در سطح مشهد خواهند بود.

وی اظهار کرد: 132 شركت حمل و نقل در بخش مسافربري در خراسان رضوي و 39 شركت در مشهد فعاليت مي‌كنند و به تمام مديران شركت‌هاي حمل و نقل تكليف شده است در ايام دهه آخر صفر حضور داشته باشند.

مديركل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي مسافربري خراسان رضوي با اشاره به هماهنگي‌هاي انجام شده براي خدمات‌رساني به زائران در اين ايام با دستگاه‌هاي مرتبط از جمله دانشگاه علوم پزشكي، اداره كل فرودگاه‌هاي استان، اداره كل راه و شهرسازي بیان کرد: استقرار آمبولانس در مسيرهاي تردد زائران، آماده‌باش پایگاه های اورژانس 115، آماده‌باش امداد هوايي اورژانس 115 برخي از اقدامات دانشگاه علوم پزشكي در ايام آخرماه صفر است.

وحدتی فر گفت با اشاره به اینکه سامانه رسیدگی به شکایات در سطح استان خراسان رضوی و در سطح شهر مشهد به صورت ویژه برای ایام دهه آخر صفر راه اندازی شده است، یادآور شد: شماره تلفن 137 شهرداری مشهد نیز پاسخگوی شکایات زائران و مجاوران در این ایام است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.