رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به مشکلات دارویی بیماران روانی مزمن گفت: سازمان بهزیستی کشور از وزارت بهداشت درخواست می کند تا این مجموعه را در تامین دارویی بیماران روانی مزمن یاری دهند.

 همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با بیان این مطلب، افزود: بیش از 180 هزار بیمار روانی مزمن در مراکز بهزیستی با مشارکت خیرین و شبکه های اجتماعی بهزیستی نگهداری می‌شوند که این امر به نوبه خود اقدام بزرگی است.
 
وی اظهار داشت: بسیاری از این بیماران از حمایت‌های روانی ، اجتماعی و دارویی سازمان بهزیستی بهره مند می شوند و  عده ای هم از حمایت‌های معیشتی این سازمان استفاده می کنند.
 
هاشمی ادامه داد: سازمان بهزیستی برای  تامین هزینه های دارویی این افراد با مشکل روبرو است که در این راستا از وزیر محترم بهداشت درخواست می کنم این سازمان را برای تامین داروهای مورد نیاز مراکز نگهداری مخصوصا نگهداری بیماران روانی مزمن یاری دهد.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن قدردانی از زحمات دولت، تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد تا پایان سال، یارانه مراکز نگهداری بیماران روانی مزمن  را تا 20 درصد افزایش دهد.
 
وی خاطر نشان کرد: ما انتظار داریم که وزارت بهداشت و سایر بخش‌ها در حوزه سلامت ما را تامین دارویی این افراد یاری دهند تا بتوانیم خدمات مطلوب تری به آنها عرضه کنیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: یارانه ، بیماری ، روانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار