تیم والیبال پیکان طبق قرعه کشی انجام شده مسابقات لیگ برتر والیبال یک هفته زودتر از دیگر تیم‌ها نیم فصل نخست را تعطیل و یک هفته دیرتر دور برگشت را آغاز می کند.

مرتضی عهدی، سرپرست والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: برنامه‌ریزی یه این شکل است که ما پس از پایان نیم فصل نخست تا شروع دور برگشت به طور عملی یک ماه تعطیل هستیم این مسأله از آن جهت که بازیکنان به مدت طولانی از فضای مسابقات دور می شوند به ضررمان خواهد بود.

وی گفت: طی جلسه‌ای که با مسئولان سازمان لیگ فدراسیون داشتیم آن‌ها با دلایل منطقی و فنی به ما اعلام کردند که نمی توان برنامه نیم فصل دوم را تغییر داد به همین خاطر باید نوع برنامه‌ریزی تمرینی را به گونه‌ای رقم بزنیم که دچار مشکل نشویم.

سرپرست تیم والیبال پیکان در ادامه گفت: اگر در طول این مدت طولانی که پیکان نمی تواند در مسابقات لیگ شرکت کند کادر  فنی رفتار و نوع تمرینی نسنجیده‌ای انجام دهد ضربه بدی به تیم وارد خواهد شد به خصوص در شروع نیم فصل دوم چون ما 2 بازی سخت و سنگین مقابل تیم‌های تعاون گنبد و میزان خراسان داریم.

عهدی یادآور شد: طبق نظر کادر فنی در طول هفته اول برنامه تمرینی تیم بسیار سنگین و فشرده خواهد بود و بازیکنان در 6 جلسه تمرین بدنسازی سنگین شرکت می کنند و سپس کارهای تاکتیکی انجام خودهد شد. به طور کلی باید بگویم مشکلی که در برنامه‌ریزی لیگ برای تیم پیکان بوجود آمد را با درایت کادر فنی و تشخیص اعضای هئیت رئیسه حل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار