گواردیولا: بایرن از همه رقیبان بهتر است/ توماس مولر برترین گلزن باواریایی‌ها شد

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی 3 برصفر مقابل زسکا گفت: در رقابتهای لیگ قهرمانان همواره نسبت به تیم حریف برتری داشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت، تیم بایرن مونیخ با وجود اطمینان از راهیابی به دور بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان اما در مقابل زسکاسکو با قدرت تمام ظاهر شد و توانست نماینده فوتبال روسیه را با حساب 3 بر صفر درهم شکند.

براساس این گزارش، گواردیولا سرمربی اسپانیای بایرن پس از این بازی گفت: کاملا واضح بود که در تمامی بازیهای این فصل لیگ قهرمانان، بایرن نسبت به دیگر رقیبان برتری کامل دارد.

بایرن مونیخ در گروه E چمپیونر لیگ 6 بازی انجام داد که در 5 مورد پیروز میدان بود.

گواردیولا با اشاره به همین مطلب گفت: من به تک تک شاگردانم افتخار می‌کنم. آنان کاملا حرفه‌ای بوده و بر روی کار خود متمرکز هستند. هر کدام از بازیکنان بایرن به خوبی از عهده مسئولیتی که به نوی سپرده شده برآمد.

گواردیولا همچنین درادامه اذعان کرد: نمی‌توانم تمام 90 دقیقه را بر روی نیمکت بنشینم، چند دقیقه سرجای خود می‌نشینم و پس از آن طاقت نیاورده وشروع به قدم زدن می‌کنم.

به زمین نزدیک می‌َشوم تا با بازکنانم صحبت کنم اما آنان صدای من را نمی‌شنوند به همین دلیل باز به زمین نزدیک‌‌تر می‌شوم و معمولا از داور تذکر دریافت می‌کنم!

سپاستسن رود زننده گل دوم بایرن به زسکا نیز گفت: عملکرد ما در گروه E  تقریبا فوق‌العاده بوده. خیلی تاسف می‌خورم از بابت بازی که به منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد واگذار کردیم اما در نهایت به هدف خود رسیدیم. زسکا مسکو کاملا دفاعی بازی می‌کرد و ما هم برخی موقعیت‌های خوب را از دست دادیم این اولین گل من در رقابت‌های لیگ قهرمانان بود و از به ثمر رساندن آن بسیار خوشحال هستم.

*مولر برترین گلزن بایرن در لیگ قهرمانان

پنالتی که توماس مولر مهاجم بایرن مونیخ در دیدار مقابل زسکا به ثمر رساند موجب شد وی برترین گلزن تاریخ این باشگاه در رقابت‌های چمپیونز لیگ لقب بگیرد.

تعداد گل‌های توماس مولر در لیگ قهرمانان به 24 عدد رسید حال آن‌ که قبل از آن رکورد برترین گلزن به ماریو گومز با 33 گل تعلق داشت.

آخرین گلی که توماس مولر برای باواریایی‌ها به ثمر رسانده بود به پیروزی 7 بر یک مقابل آس رم باز می‌گردد. مولر در  سال 2008 به بایرن مونیخ ملحق شد و با توجه به این که در ماه سپتامبر 25 ساله می‌شود، هنوز فرصت‌های بسیاری برای گلزنی‌های بیشتر دارد.

فهرست برترین گلزنان بایرن مونیخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان:

1-  توماس مولر – 24 گل
2-  ماریو گوتزه – 23 گل
3-  جیوانی البر – 22 گل
4-  آرین روبن / کلودیو پیزارو – 18 گل
5-  روی مک‌کی – 17 گل
6-  فرانک ریبری – 16 گل
 
رسیدن مولر به ایران افتخار با واکنش مثبت هواداران بایرن در صفحه اجتماعی این بازیکن و سایت رسمی باشگاه مواجه شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار