رئیس کمیته میراث فرهنگی و بافت فرسوده شورای شهر تهران گفت: برای نخستین بار در خصوص فعال شدن پتانسیل‌های گردشگری تهران تعدادی اتوبوس حمل و نقل مسافر در نظر گرفته شده است.

احمد حکیمی‌پور، رئیس کمیته میراث فرهنگی و بافت فرسوده شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در مورد اختصاص چند دستگاه اتوبوس به گردشگری در پایتخت، افزود: برای فعال کردن پتانسیل‌های گردشگری در تهران معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان فرهنگی اجتماعی شروع به انجام وظیفه کرده‌اند به طوری که 4 محور مذهبی، طبیعت‌گردی، تاریخی و تفریحی در کنار گردشگری در دستور کار قرار دارد.
 
وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری برای شهروندان ساکن تهران و توریست‌ها باید سازماندهی شود به طوری که ابتدا در دو میدان اصلی شهر اتوبوس‌های گردشگری شهر تهران شروع به خدمت‌رسانی می‌کنند.
 
حکیمی‌پور با اشاره به بالا بردن گردش اقتصاد شهری با فعال کردن پتانسیل‌های گردشگری شهر تهران خاطرنشان کرد: برای تشویق افراد برای این منظور هزینه‌های ورودی اتوبوس‌ها به حداقل رسیده است که البته هدف اصلی شورای شهر تهران برای تصویب این طرح به نمایش گذاشتن جلوه‌های گمشده‌ی شهر تهران با صرف هزینه‌های اندک است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: نمایش ، جلوه ، اتوبوس ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار