از ابتدای راه اندازی سامانه هوشمند مدیریت مرزنشینان 147 هزار و 443 خانوار خانوار نسبت به ثبت درخواست کارت الکترونیک مرزنشین مبادرت کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری و به نقل از روابط عمومی؛ رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت: از میان 115 هزار و 549 کارت صادره ، 360 هزار و 74 خانوار با جمعیت 110 هزار و707 نفر در پارسال و 41 هزار 960 خانوار با جمعیت 128 هزار و825 نفر در هشت ماهه نخست امسال با مراجعه به شرکت تعاونی مرزنشینان محل سکونت خود به عضویت این شرکت ها درآمدند.

خسروزاده عمران افزود: پارسال برمبنای آمار جمعیتی سال 91 ، تعداد 412 هزار و 751 خانوار با جمعیت 586 هزار و 371 نفر و به ازای هر نفر 100 دلار به شرکت های تعاونی مرزنشین فعال سطح استان برای انجام صادرات وواردات اختصاص یافت.

به گفته رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران سامانه در دی و بهمن هر سال امکان ثبت ودرج خواهد داشت آندسته از مرزنشین بر اساس قانون مبادلات مرزی که تاکنون موفق به ثبت نام واخذ کارت الکترونیک نشده ویا تمایل به افزایش وکاهش نفرات دارند، می توانند در ماه های ذکر شده با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت محل سکونت خویش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

وی یادآوزر شد: آن دسته از دارندگان کارت الکترونیک که بنا به عللی به شرکت تعاونی محل سکونت خود مراجعه ننمودند، به شرکتهای مورد نظر مراجعه و ضمن عضویت ، از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.