دبیر علمی همایش ملی مدیریت فرهنگ سازمانی و منابع انسانی گفت: 100 مقاله علمی پژوهشی به دبیرخانه این همایش از سوی پژوهشگران برجسته کشور در حوزه مدیریت ارسال شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، کیومرث احمدی در مراسم افتتاح همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی درسنندج گفت: بیش از 100 مقاله از سوی پژوهشگران حوزه مدیریت کشور به دبیرخانه همایش ملی مدیریت فرهنگ سازمانی و منابع انسانی در دانشکده آزاد اسلامی واحد سنندج ارسال شد که از این تعداد 43 مقاله برای سخنرانی و مابقی به صورت پوستر در مراسم پایانی همایش مدنظر قرار گرفت.
وی افزود: با مرور مجدد مقالات انتخاب شده برای ارائه در مرحله پایانی همایش 24 مقاله برای سخنرانی انتخاب شدند که در قالب پنج پنل این مقالات ارائه خواهد شد.
 دبیر علمی همایش ملی مدیریت فرهنگ سازمانی و منابع انسانی بیان کرد:‌ بررسی بهره‌وری در سازمان‌های دولتی، ساختار ریسک در منابع انسانی و اثرات آن بر رفتار سازمانی، الگوی اقتصادی منابع انسانی با رویکردهای نوین، خلق فرهنگ کارآفرینی سازمانی از جمله مباحث ویژه‌ای است که توسط رحمت‌الله قلی‌پور، کوروش حمیدی، میرعلی سیدنقبی و حسام زندحسامی از اساتید برجسته حوزه مدیریت و منابع انسانی کشور در این همایش در قالب سخنرانی‌های ویژه ارائه خواهد شد.
 احمدی افزود: مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد بازاریابی، رابطه هویت سازمانی و عملکرد شغلی، سازمان شایسته‌ سالار در بخش دولتی، رابطه بدبینی سازمانی و تنبلی اجتماعی، ارتباط فرهنگ سازمان و مدیریت دانش، فرهنگ سازمانی و نوآوری استراتژیک، رابطه سرمایه فرهنگی و بدبینی سازمانی از جمله مباحثی است که در پنل‌های صبح امروز ارائه خواهد شد. 
دبیر علمی همایش ملی مدیریت فرهنگ سازمانی و منابع انسانی گفت: استراتژی‌های و شکاف‌های مدیریت دانش، آگاهی، کیفیت،‌وفاداری و تداعی برند، رابطه سازمان فرهنگی و تعارض شغلی، مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد، استراتژی مدیریت دانش و سرمایه فکری از دیگر مباحثی است که در پنل‌های پنج‌گانه این همایش توسط پژوهشگران برتر کشور ارائه خواهد شد. 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.