اللهیاری گفت: اگر بتوانیم با فروش دانش فنی به سرمایه‌گذاران، قدم در راه تولید علم و دانش بگذاریم می‌توانیم مدعی کسب موفقیت در زمینه‌های علم و فناوری باشیم.

علیرضا اللهیاری ذبیر جشنواره جوان خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: امیدوارم با تلاش مستمر خود بتوانید تمام طرح‌ها و ایده‌های خود را به مرحله تجاری‌سازی و فروش دانش فنی برسانید که این اولین و مهم‌ترین اولویت کشور در حال حاضر است. 
 
وی افزود: اگر بتوانیم با فروش دانش فنی به سرمایه‌گذاران، قدم در راه تولید علم و دانش بگذاریم می‌توانیم مدعی کسب موفقیت در زمینه‌های علم و فناوری باشیم. 
 
اللهیاری تصریح کرد: در این جلسه ۱۷ نفر از برگزیدگان شانزدهمین دوره از جشنواره جوان خوارزمی حضور داشتند که به معرفی طرح‌های خود و چگونگی وضعیت طرح از نظر تجاری‌سازی و تولید انبوه در سطح کشور پرداختند. 
در این نشست همچنین برخی از برگزیدگان جوان پیشنهاداتی را به دبیر این دوره از جشنواره اعلام داشتند. 
 
وی خاطرنشان کرد: وجود مشاوران حقوقی در دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی برای ارائه مشاوره‌های حقوقی خصوصا در بخش مالکیت فکری و معنوی طرح‌ها، کمک به اجرای طرح در زمینه تجاری‌سازی از سوی متولیان این حوزه و حمایت‌ها و تسهیلات مالی و معرفی به مراجع ذیربط در این خصوص از جمله درخواست‌های برگزیدگان این دوره از جشنواره جوان خوارزمی بود



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار