بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم ما همیشه در تبریز خوب بازی کرده و امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز دیدار با تراکتور را از آن خود کنیم.

مهدی رجب‌زاده هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: روز پنج شنبه بازی سختی در تبریز مقابل تیم فوتبال تراکتور سازی خواهیم داشت تیمی که در جدول رده بندی لیگ جایگاه خوبی دارد  و بسیار خوب و با قدرت بازی می‌کند  چرا که از کادر فنی خوبی برخوردار است و از همه مهم‌تر از حمایت هواداران پرشور خد بهره ببرد.

وی در ادامه گفت: تیم ما همیشه در تبریز بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشته نتایج دلخواه را هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی بدست آوریم و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌بریم و امیدواریم با ارائه تراکتور بتوانیم 3 امتیاز این بازی را از آن خودمان کنیم و با خیال راحت به سراغ تعطیلات برویم.

رجب زاده در مورد هواداران تیم تراکتور گفت: تراکتور هواداران قابل احترامی دارد و هر موقع ما برای مسابقه به تبریز رفته‌ایم احترام زیادی به تیم ما گذاشته‌اند و من همیشه لذت برده‌ام مقابل چنین هوادارانی چنین پرشور بازی کرده‌ام.

وی در خصوص پیوستن عیسی اندوی دروازه‌بان سابق ذوب‌آهن به تیم تراکتورسازی افزود: خیلی خوشحالم که پس از چند سال باز هم این دروازه‌بان خوب را که مدتی در ذوباهن با یکدیگر هم تیمی و رفیق بودیم را می‌بینم و اگر در این دیدار مقابل ما درون دروازه بایستد حتما انگیزه بالایی را هم خواهد داشت.

مهدی رجب زاده در پایان و در پاسخ به این سوال که تعطیلات 51 روزه لیگ را مناسب می‌دانید یا خیر افزود: قطعا این تعطیلات به ضرر همه تیمها می‌باشد چرا که تیمها از شرایط مسابقات دور می‌َشوند و با آغاز ادامه رقابت‌های لیگ 3 الی 4 هفته طول می‌کشد که دوباره تیمها به شرایط اول خود برگردند ولی به هر حال فدراسیون هم باید به فکر تیم ملی باشد که امیدواریم این تعطیلات باعث شود تیم ملی کشورمان نتایج خوبی را در مقابل حریفان خود بدست بیاورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار