شاید معدودی از فوتبالیست های بال چپ وراست کنونی فوتبال جهان مانند استفان لیشاشتاینر سوئیسی با هر پاسی که از کناره ها میدهند زمینه ساز موقعیت گلزنی بازیکنانن خودی را فراهم میکنند اما هیچ کدام مانند آنتونیو کاندروا هافبک ملی پوش ایتالیایی لاتزیو در این امر متبحر نیستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "آنتونیو کاندروا" متولد 28 فوریه 1987 با 27 سال سن  متولد شهر رم ایتالیا نزدیک به 100 گل در لاتزیو وتیم ملی ایتالیا را با پاس گل های خود و سانترهای مواج خلق کرده است.


آنتونیو کاندروا فعالیت حرفه ای خود را در سال 2004 از تیم ترانا آغاز کرد و طی 3 سال در 47 بازی به میدان رفت .پس از آن طی 3 سال از 2004 تا 2007 در اودینزه تنها 3 بار به میدان رفت و تا سال 2012 در 4 تیم لیورنو ،یونتوس، پارما و چزه نا به طور قرضی به میدان رفت تا در سال 2012 لاتزیو و کلودیو لوتیتو وی را به طور قطعی خریداری کند.


درخشش خیره کننده آنتونیو کاندروا از لاتزیو آغاز شد و سبب شد تا هم اکنون تیم های رئال مادرید و منچستریونایتد با پیشنهاد مبالغ بالایی درصدد جذب بهترین بال چپ دنیا باشند.


کاندروا در 87 بازی برای لاتزیو 21 گل حساس به ثمر رساند و از سال 2009 تا کنون برای تیم ملی ایتالیا در 26 بازی یک گل وچندین پاس گل که نمونه های مهم آن در رقابت های جام جهانی و یورو می باشد، به ثمر رسانده است.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار