تفاهم نامه همکاری بین سازمان نوسازی و توسعه و تکمیل مدارس کشور و برنامه اسکان بشر ملل متحد (هبیتات) ظهر امروز امضا شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در راستای کاهش ریسک بلایا، ایمنی مدارس و ساختمان‌های آموزشی و نیز برآورد و مقاوم سازی و بهسازی ساختمانهای مدارس ظهر امروز تفاهم نامه‌ توسعه همکاری های مشترک بین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و برنامه اسکان بشر ملل متحد (هبیتات) امضا شد.

گفتنی است،طرفین این تفاهم نامه در اجرای ارزیابی لرزه‌ای، مقاوم سازی و بهسازی ساختمان مدارس، شرکت در جلسات علمی و بین‌المللی به منظور آشنایی با بهترین روش های مدیریت بحران و کاهش خطر با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

لازم به ذکر است ارائه پشتیبانی فنی و راهنمایی برای توسعه پروژه‌های خاص سازمان نوسازی و اجرای پروژه‌های تهیه شده با سازمان نوسازی با توجه به مسئولیت‌های تعریف شده هبیتات و مورد توافق بر طبق قوانین و مقررات مالی سازمان ملل متحد از جمله مسئولیت‌های ویژه هبیتات به شمار می‌آید.

مطابق این تفاهم نامه، فراهم کردن تمام جزییات مورد نیاز برای‌‌آماده سازی پروژه‌ها، اجرای پروژه‌های توسعه‌ای با (هبیتات) و ارائه کمک‌های مالی برای اجرای پروژه‌هایی که به صورت مشترک با هبیتات تهیه شده بخشی از وظایف ویژه هبیتات به شمار می‌آید و بخشی از مسئولیت‌های ویژه سازمان نوسازی محسوب می‌شود.

گفتنی است،این تفاهم نامه با امضای مرتضی رئیسی رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور و سیامک مقدم رئیس دفتر هبیتات در تهران از تاریخ امضا وارد و لازم‌الاجرا است و تا دو سال پس از تاریخ ورود معتبر باقی می‌ماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تفاهم ، نوسازی ، توسعه ، تکمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار