بازیکن بوسنیایی باشگاه منچستر سیتی بر این باور است که می‌تواند جای خالی سرخیو اگوئرا را پر کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرخیو آگوئرا، گلزن و مهاجم آرژانتینی باشگاه منچستر سیتی که این فصل بسیار درخشان برای این تیم ظاهر شده، توانسته در 21 حضورش برای تیم سیتی 19 گل به ثمر برساند،‌ اما در بازی برابر اورتون که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سیتی به پایان رسید، اگوئرا از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده و با دوری 6 هفته‌ای از میادین ورزشی مواجه شد،‌ اما ادین ژکو که هم اکنون از مصدومیت رها شده است و فصل پیش برای آسمان آبی‌های شهر منچستر 28 گل به ثمر رسانده، بر این باور است که می‌تواند جای خالی سرخیو آگوئرا را پر کند.

وی در این خصوص گفت:‌ من اینجا هستم چرا که تیم به من نیاز دارد و بسیار خوشحالم که توانسته‌ام به تیم بازگردم. این مسئله مقداری برای من سخت است اما بازهم توانستم به خوبی به تیم سیتی بازگردم و تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا بتوانم گل به ثمر برسانم و شادی و خوشحالی را برای تیم به ارمغان آورم.
 
در تمام مدتی که در تیم سیتی هستم، سعی می‌کنم کارم را به درستی انجام دهم و شغل من هم گلزنی است و به روند گلزنی برای تیمم ادامه می‌دهم. من اطمینان دارم این کار را می‌توانم انجام دهم،‌ اگر در بهترین شرایط به سر ببرم.
 
گفتنی است؛ امشب باشگاه منچستر سیتی در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان به مصاف باشگاه رم می‌رود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ژکو ، آگوئرا ، منچستر ، سیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار