پرواز شماره 3419 هواپیمایی ایران ایر از تهران به بغداد با تاخیر ده ساعته مواجه شده و شماره این پرواز از تابلوی اعلانات فرودگاه حذف گردیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، مسافران پرواز شماره 3419 هواپیمایی ایران ایر اعلام کردند که قرار بود ساعت 19 هجدهم آذرماه به مقصد بغداد پرواز کنند اما به آن ها اعلام شده که پرواز مذکور تا ساعت 5 صبح نوزدهم آذرماه انجام نمی شود.

نکته ای که مسافران به آن اشاره کردند این است که شماره پرواز 3419 از تابلوی اعلانات فرودگاه نیز حذف شده است و تاکنون کسی پاسخگوی مراجعات مسافران برای آگاهی از وضعیت پرواز نبوده است.

عدم درج شماره پرواز در سایت فرودگاه امام

گفتنی است پرواز شماره 3417 هواپیمایی ایران ایر نیز که قرار بود ساعت 18 تهران را به مقصد بغداد ترک کند تاکنون بیش از چهار ساعت تاخیر داشته و هنوز مشخص نیست این پرواز در چه ساعتی انجام می شود.


همچنین بر اساس اعلام پرتال فرودگاه بین المللی امام خمینی پرواز شماره 3413 ایران ایر نیز باتاخیر به سمت بغداد پرواز خواهد کرد.

شایان ذکر است سرانجام بعد از 13 ساعت تاخیر بدون اعلام رسمی و علیرغم اعتراض مسافران نسبت به این بی احترامی مسافران را سوار هواپیما کردند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار