همدان؛

30 مجروح از واژگونی اتوبوس حامل زائران کربلا در گردنه اسدآباد همدان

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: اتوبوس حامل زائران کربلا در گردنه اسدآباد این استان واژگون شد که بر اثر این سانحه 30 تن مجروح شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛عباس اولیا سمیع روز افزود: ساعت پنج و 37 دقیقه بامداد روز جاری اتوبوس حامل 35 مسافر افغانی به مقصد کربلای معلی در حال حرکت بود در حوالی گردنه اسدآباد با اتوبوس دیگری برخورد کرد و واژگون شد.

وی با بیان اینکه 30 نفر از سرنشینان اتوبوس واژگون شده در این سانحه مصدوم شده اند اظهار داشت: دو نفر از این مصدومان به علت وخامت وضعیت با اورژانس هوایی به بیمارستان بعثت همدان منتقل و سه نفر دیگر نیز توسط آمبولانس از بیمارستان حضرت قائم (عج) اسدآباد به مرکز استان انتقال پیدا کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است ادامه داد: 10 نفر دیگر از این مصدومان در بیمارستان حضرت قائم(عج) شهرستان اسدآباد، 11 نفر دیگر در بیمارستان امیرالمومنین و چهار نفر دیگر در بیمارستان آیت الله بهاری شهرستان بهار بستری شدند.

همچنین صبح امروز (سه شنبه) یک دستگاه مینی بوس زائران کربلای حسینی نیز در گردنه اسدآباد واژگون شد که این حادثه نیز 13 مجروح برجای گذاشت.

بیش از 65 هزار اتوبوس در یک هفته گذشته از محورهای مواصلاتی این استان به سمت مرزهای غربی کشور تردد کردند.

جمعه گذشته نیز یک دستگاه اتوبوس در گردنه اسدآباد واژگون شد که این سانحه سه کشته و 39 مجروح داشت.


انتهای پیام /م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.