سرمربی تیم والیبال پارس مهر فارس گفت: در هفته ششم از مسابقات لیگ برتر بازی سختی مقابل تیم سایپا در پیش داریم.

حمید هادی زاده پارس مهر فارس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم از نظر فنی و روحی مطلوب است و مشکلی احساس نمی‌شود سعی کردیم با تشکیل جلسات متعدد و صحبت با بازیکنان تاثیر باخت‌های گذشته را از ذهن آن‌ها دور کنیم.

وی تصریح کرد: برای شکست تیم سایپا در هفته ششم در خانه هم قسم شده‌ایم. این امر طبیعی است که بعد از باخت با یک افت روحی در سطح کلان میان بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه مواجه شویم اما با دقت از این وضعیت عبور خواهیم کرد.

هادی زاده گفت: ما به هیچ عنوان توقع داشتن یک بازی راحت مقابل تیم باتجربه سایپا را نداریم ولی نهایت توانمان را بکار می‌گیریم که از این هفته قدرت واقعی والیبال شیراز را به همگان نشان دهیم.

سرمربی تیم والیبال پارس مهر فارس خاطرنشان کرد: طبق آنالیزی که از عملکرد بازیکنان تیم سایپا در طول مسابقات فصل جاری تاکنون داشته‌ایم، به این نتیجه رسیدیم که وضعیت و سطح کار نارنجی پوشان در سطح تیم خودمان است آن‌ها هم برای رسیدن به هماهنگی ایده آل نیاز به زمان دارند و شرایطشان هفته به هفته بهتر می‌شود.

وی افزود: متاسفانه "هاشم حسینی" پشت خط زن تیم که در بازی تدارکاتی مقابل تعاون گنبد مصدوم شده بود هنوز به سلامت کامل نرسیده و در این بازی در ترکیب حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار