رییس موسسه علمی کاربردی مهارت گفت: با توجه به نیاز کشور برای تربیت نیروی کاردان و بازآموزی مهارت شاغلان موسسه علمی‌- کاربردی مهارت کار خود را آغاز کرده است.

 غلامحسین حسینی‌نیا رییس موسسه علمی‌- کاربردی مهارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: با توجه به اینکه در نظام آموزش کشور کاردان به اندازه کافی تربیت نمی‌شود و از سوی دیگر احساس نیازی که در خصوص بازآموزی شاغلان وجود داشت تا با دریافت مدرک تحصیلی دانش‌ و مهارت خود را به روز کند مرکز علمی – کاربردی مهارت کار خود را آغاز کرد.

وی در ادامه در زمینه تفاوت فعالیتهای این مرکز وبا سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور متولی ارایه آموزشهای مهارتی به صورت غیر رسمی است و کارآموزان در پایان دوره های آموزش گواهینامه مهارت دریافت می‌کنند اما در این موسسه اموزشهای رسمی در مقاطع مختلف تحصیلی ارایه می‌شود.

رییس موسسه علمی – کاربردی مهارت خاطر نشان کرد: البته مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای امکاناتی دارند که سرمایه‌های ملی محسوب می‌شوند که گاهی تا یک میلیارد تومان ارزش دارد و مرکز زیر مجموعه موسسه آموزش علمی‌- کاربردی مهارت می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تربیت ، نیرو ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
با تجربه 25 ساله مدیریت آموزشی مهارت این کار را نیازمند باز مهندسی می بینم. لقمه را تاباندن است
آخرین اخبار