مدیر عامل باشگاه نفت تهران در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: ما در لیستمان سه جای خالی داریم که قرار است با جذب بازیکنان مدنظر منصوریان ترکیب تیممان‌ را کامل کنیم.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما هیچ بازیکنی به تیم دیگری نمی‌دهیم چرا که در لیستمان 3 جای خالی داریم همچنین هیچ بازیکنی از تیممان جدا نمی‌شود.
 
قنبر‌زاده در ادامه بیان کرد: به هر حال هر باشگاهی که در خواست جذب بازیکن ما را کند جواب ما منفی است چرا که باید با تمام ظرفیت‌مان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.
 
وی درباره ناراحتی منصوریان نسبت به مذاکره پرسپولیس با ایمان مبعلی تصریح کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما تیم‌ها باید بدانند که طبق قانون نقل و انتقالات باید عمل کنند و اگر بازیکنی از تیم نفت تهران می‌خواهند باید با باشگاه مذاکره کنند.
 
قنبرزاده در ادامه بیان کرد: به هر حال تیم‌ها باید بدانند که ما همه بازیکنان‌مان را نیاز داریم و به هیچ تیمی نمی‌دهیم.
 
مدیر عامل باشگاه نفت تهران در خصوص احتمال جدایی بیرانوند از این تیم گفت: هیچ بازیکنی از لیست‌مان خارج نمی‌شود و بیرانوند هم به تیم دیگری نمی‌دهیم.
 
وی درباره وضعیت اردوی تیم نفت تهران بیان کرد: ما منتظریم تا ببینیم حریف‌مان در بازی‌های آسیایی کیست و محل اردویمان‌ را مشخص کنیم.
 
وی در پایان درباره تعطیلات 50 روزه به نفع تیم نفت تهران است یا نه،‌خاطر نشان کرد: تیم‌هایی همانند تیم ما که روند رو به رشدی در لیگ برتر داشتند، تعطیلات پیش رو به نفعشان نخواهد بود به هر حال تیم‌ها در تعطیلات از شرایط مسابقه خارج می‌شوند اما به خاطر اینکه بحث تیم ملی مطرح است اعتراضی به این تعطیلات نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار