انجمن شیمی ایران، دکتر جمشید مفیدی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال را به عنوان شیمیدان برجسته کشور در سال 1393 معرفی نمود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی واحد تهران شمال دکتر محمد علی زلفی گل، دبیر انجمن شیمی ایران طی ابلاغی ضمن اعلام این موضوع عنوان داشته است: " استاد فرهیخته جناب آقای دکتر جمشید مفیدی، با عنایت به پیشنهاد کمیته شیمی فیزیک و تصویب هیأت مدیره انجمن شیمی ایران، جناب عالی به عنوان شیمیدان برجسته کشور در سال 1393 در شاخه شیمی فیزیک برگزیده شده اید. 
 
لازم به ذکر است دکتر مفیدی که از سال 1337 در کسوت معلمی وظیفه تعلیم و تربیت دانشجویان را عهده دار می باشد در گفت و گو با روابط عمومی واحد تهران شمال ضمن مثبت ارزیابی نمودن عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه و گسترش آموزش عالی در سطح کشور، خواستار تلاش هدفمند جویندگان علم، توأم با پشتکار و روحیه خستگی ناپذیری شد. استاد پایه 24 کشور، حرکت توأمان با علم و تکنولوژی را بخش دیگری از انتظارات خود از محققین و پژوهشگران جوان عنوان نمود و گفت امروزه سرعت علم در دستیابی به دانش های فراوان قابل تصور و پیش بینی نیست و اگر قصد بر این است که ما نیز از جامعه علمی عقب نمانیم باید بتوانیم پیشرفت های علمی و تحقیقاتی خود را با آن هماهنگ نمائیم. 

استاد شیمی فیزیک واحد تهران شمال در ادامه بزرگترین افتخار خود را، شغل معلمی و انتقال دانش به نسل‌های آتی برشمرد و با اشاره به نبوغ و استعداد جوان ایرانی، خواستار توجه و  حمایت بیش از پیش مسئولان به این مهم شد. 

گفتنی است دکتر جمشید مفیدی دارای دکترای شیمی از دانشگاه سوربن پاریس، تألیف و انتشار  6 جلد  کتاب ازسوی انتشارات دانشگاه تهران، 3 جلد از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، دارنده مدال درجه اول فرهنگ مصوب شورای عالی فرهنگ، حضور در کنگره های بین المللی، فرصت های متعدد مطالعاتی و دهها مقاله علمی و پژوهشی در ژورنال های خارجی و داخلی و ... را در سوابق علمی خود دارا می باشد. 

دفتر روابط عمومی برای این استاد خستگی ناپذیر آرزوی موفقیت و سلامتی دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار