با مصدوميت " زك راندولف" بازيكن اصلي پست پنج تيم بسكتبال ممفيس گريز ليس شانس ديگر سنترهاي اين تيم از جمله حامد حدادي براي بازي در ليگ بيشتر مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، زك راندولف كه يكي از گرانترين بازيكنان تيم ممفيس محسوب مي شود به دليل آسيب ديدگي از ناحيه زانو حداقل 8 هفته امكان بازي ندارد كه با توجه به فشردگي بازي هاي ليگ حرفه اي بسكتبال آمريكا NBA اين بازيكن بازيهاي زيادي را از دست خواهد داد با توجه به پست بازي اينب بازيكن به نظر مي رسد شانس حامد حدادي براي قرار گرفتن در تركيب تيمش بيشتر شود.

*لورن وودز با گرفتن پول به لبنان رفت

بازيكن آمريكايي تيم بسكتبال ذوب آهن با تمديد به بازي نكردن و حاضر نشدن در برخي جلسات تمريني تيم بالاخره قسط دوم قراردادش را هم از تيم ذوب آهن گرفت و با خيال راحت براي بازي در غرب آسيا راهي لبنان شد

*محكوميت تماشاگران زنجاني

كميته انضباطي فدراسيون بسكتبال با توجه به مشكلات ايجاد دشه در بازي همياري زنجان فولاد ماهان اصفهان مربي و تماشاگران تيم زنجاني را جريمه كرد.

بر اين اساس، ابراهيم محمدي مربي همياري به دو جلسه محروميت از همراهي تيم و 500 هزار جريمه نقدي و محمد زارعي بازيكن جوان اين تيم با توبيخ همراه با درج در پرونده جريمه شدند و تماشاگران زنجاني هم يك جلسه حق همراهي تيمشان را ندارند.

ضمن اينكه سعيد نقي زاده مربي تيم هيئت بسكتبال بروجرد از زير گروه ليگ نيز به خاطر اعتراض و توهين به داوران در جريان بازي با تيم كيان تهران 2 جلسه از همراهي تيم خود محروم شد.

*برگزاري جلسه سازمان تيم هاي ملي

سازمان تيم هاي ملي بسكتبال صبح سه شنبه 20 دي با حضور محمدرضا مشحون و اعضاي كميته فني وسازمان تيم هاي ملي جلسه برگزار مي كند.

اين جلسه براي همفكري اعضا در مورد برنامه هاي آينده سازمان تيم هاي ملي و زمان بندي اردوها تشكيل مي شود./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار