وزارت خارجه فرانسه از اتباع خود که قصد سفر به ایران را دارند ، درخواست کرد توصیه‌‌های امنیتی را جدی بگیرند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، این وزارتخانه در مطلبی تحت عنوان توصیه امنیتی به اتباع فرانسه، نهم دسامبر در پایگاه اینترنتی این وزارتخانه اعلام کرد: توصیه می شود از سفرهای خصوصی انفرادی به ایران به غیر از موارد ضروری اجتناب شود. از فرانسوی هایی که با انگیزه های حرفه ای یا خانوادگی به ایران عزیمت می کنند، دعوت می شود در پایگاه اینترنتی آریان ثبت نام کنند و به محض رسیدن به ایران سفارت فرانسه را در جریان بگذارند. 

در این بیانیه خصومت آمیز آمده است: "توصیه می شود از سفر به مناطق مرزی در مرز عراق، افغانستان و همچنین سفر به سراسر استان سیستان و بلوچستان، شرق استان های کرمان و هرمزگان به شدت اجتناب شود. دسترسی امن به شهر بم فقط از طریق هوایی امکان پذیر است. به فرانسوی ها توصیه می شود بسیار هشیار باشند و در رفتار و جا به جایی های خود در طول اقامت در ایران حداکثر احتیاط را به عمل آورند. "

در ادامه این بیانیه آمده است: بسیار مهم است که پیش از اقدام به مسافرت در ایران از آخرین تحولات و روابط ایران با جامعه جهانی اطلاع حاصل کرد. 

در پایان این بیانیه آمده است: از طرف دیگر ایران در منطقه ای بسیار زلزله خیز قرار دارد بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در صورت وقوع زلزله به صفحه "خطرات طبیعی" مراجعه کنید.


انتهای پیام./
برچسب ها: فرانسه ، ایران ، سفر ، اتباع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
تف به عقلتان با این عقیده چرت
United States of America
علی
۱۳:۴۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
وزارت خارجه فرانسه: شما را از رفتن به ایران به دلیل نا امنی و زلزله و سیل و رعد وبرق و خطر افتادن شهاب سنگ منع می کنیم ولی در عوض و برای جبران می تونید برید عراق و سوریه امن و آرام و به راحتی در صفوف داعش بجنگید وآدم بکشید!

چندی قبل همین وزارت خارجه: سه هزار تبعه فرانسوی در صف داعش در حال مبارزه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۲:۴۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
بم امن نیست!!!واقعا که خیلی کم عقلن.منتظر عزاداری باشکوه اربعین بم باشید.یاحسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
مرده شوره جامعه جهانیتو ببرن . خوب شد یک کلمه یاد گرفتن
آخرین اخبار