قائم مقام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: مجوز موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره باز‌ی‌­های رایانه‌­ای را این بنیاد صادر می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، "حسن کریمی قدوسی" افزود: به موجب حکم شماره 125687/1 مورخ 93/09/08 وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، اختیار صدور مجوز موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره بازی­های رایانه­ای به بنیاد ملی بازی­های رایانه­ای واگذار شد.

وی ادامه داد: به همین منظور ایجاد ساز و کارهای اجرایی صدور مجوز مذکور در معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد با هماهنگی با دبیرخانه هیات رسیدگی به امور موسسات فرهنگی و هنری در دست اقدام است.

قائم مقام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: با توجه به جلسات کارشناسی برگزار شده امیدواریم از اواخر آذرماه نسبت به ثبت درخواست اشخاص حقیقی و حقوقی و صدور مجوز ایشان اقدام شود.

کریمی قدوسی یادآور شد: در حال حاضر صدور مجوز موسسه فرهنگی و هنری بازی­های رایانه­ای در سه حوزه تخصصی "تامین، تولید و توزیع بازی‌های رایانه­ای ایرانی و خارجی"، تولید و توزیع بازی­های رایانه­ای ایرانی" و "ویرایش و ترجمه بازی­های رایانه­ای خارجی" پیش بینی شده است که در آینده نزدیک صدور مجوز انجمن­ها و تشکل­های تخصصی در حوزه تولید نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

قائم مقام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به مزایای دریافت مجوز موسسه فرهنگی و هنری اشاره کردو توضیح داد: استفاده از معافیت مالیاتی فعالیت در حوزه فرهنگی از مزایای این موسسات است که این امر یکی از دغدغه­‌ها و مشکلات پیش روی افراد شاغل در این حوزه است.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار