نخ‌ساز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران :

بیماریهای صعب العلاج به زودی شامل طرح نیابت می‌شود/قبول نیابت فرزندی سالمندان و خانواده‌های شهدای فاقد فرزند

معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: افرادی که بیماریهای صعب العلاج داشته و فاقد فرزند هستند با رویکرد سلامت محور به زودی شامل طرح نیابت می‌‌شوند.

مریم نخ ساز معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: طرح نیابت درراستای مدیریت داوطلبان درحوزه‌های شهری بوده وتا کنون خانواده‌های شهدا و سالمندان فاقد فرزند مشمول این طرح هستند.

وی در ادامه بیان کرد: در این طرح داوطلبان به مدتی که خودشان تمایل داشته باشند برای یک شخص بدون فرزند نقش فرزند خوانده را ایفا می‌کنند.

معاون جذب وسازماندهی سازمان داوطلبان با اشاره به اینکه رویکرد اصلی این طرح ارائه خدمات سلامت، فرهنگی و اجتماعی بوده، تصریح کرد: داوطلبانی که در این طرح دارای مهارت خاص هستند بر اساس نیاز سالمندان خدمت رسانی می کنند. به عنوان مثال پزشکان عضو این طرح ویزیت رایگان برای این افراد درنظر  می‌گیرند.

وی اظهار داشت: طرح نیابت درآینده‌ای نزدیک با رویکرد خدمات سلامت محور شامل بیماران صعب العلاج نیز می‌شود تا بتوان با کمک خیرین به این بیماران نیز خدمت رسانی کنیم.

نخ‌ساز خاطر نشان کرد: افرادی که در این طرح داوطلب هستند باید شناسایی شده و دارای شرایطی باشند که مورد تایید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار