جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آینده انتفاضه سوم مثل انتفاضه اول و دوم بوده و شکست صهیونیست‌ها و تقویت جبهه مقاومت را در بردارد و آینده مقاومت درخشان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین "عباس محمدحسنی" جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفتگو با  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره انتفاضه سوم مردم مظلوم فلسطین و چگونگی تسلیح کرانه باختری اظهار داشت: در این راستا باید دقیقا با سیاست‌های کلان کشور هماهنگ باشیم که تحت رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری بوده که فرموده‌اند "باید کرانه باختری را تجهیز، حمایت و پشتیبانی کنیم".  
 
وی ادامه داد: ما دیدگاهی فراتر از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب نداریم و هر چه رهبری می‌فرمایند با تمام ظرفیت به میدان می‌آییم و انجام می‌دهیم و ما مطیع امر رهبری هستیم.  
 
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: همه ملت ما نسبت به آرمان فلسطین حساسند و احساس مسئولیت سنگین می‌کنند و ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: آینده انتفاضه سوم مثل انتفاضه دوم و اول بوده و شکست صهیونیست‌ها و تقویت روز افزون نیروهای جبهه مقاومت را در بردارد و آینده مقاومت درخشان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار