عطش مبارزه همچنان گیشه ها را فرا گرفته است

قسمت اول فیلم اکشن " عطش مبارزه: زاغ مقلد " در سومین هفته نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ قسمت اول فیلم اکشن " عطش مبارزه: زاغ مقلد " به کارگردانی فرانسیس لارنس و بازی جنیفر لارنس، لیام همسورث و دونالد ساترلند در سومین هفته نمایش در 4,054 سینما 22میلیون و 26 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 258 میلیون و 153 هزار دلار رساند. و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت. 


 
انیمیشن " پنگوئن های ماداگاسکار" نیز در دومین هفته نمایش در 3,775 سینما 10 میلیون  و 907 هزار دلار کسب کرد و مجموع فروش خود را به 49 میلیون و 397 هزار دلار رساند.  این انیمیشن را اریک دارنل و سایمون جی اسمیت کارگردانی کرده اند و بندیکت کامبربچ، جان مالکوویچ و پیتر استورمر نیز از صداپیشگان هستند.

 
 
اما قسمت دوم فیلم کمدی " رئیس های وحشتناک" ساخته شان اندرس و با بازی جیسون باترمن، جیمی فاکس و کریستوف والتز در دومین هفته نمایش در 3,400 سینما 8 میلیون و 421 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 35 میلیون و 896 هزار دلار رساند.


 
جایگاه چهارم این لیست به انیمیشن "قهرمان بزرگ 6" به کارگردانی دان هال و کریس ویلیامز و صداپیشگی رایان پاتر،جیمز چانگ و تی.جی. میلر اختصاص دارد که در پنجمین هفته نمایش در 3,168 سینما 8 میلیون و 42 هزار دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 177 میلیون و 461 هزار دلار رساند.

 
 
فیلم ماجراجویانه "درمیان ستارگان" نیز در پنجمین هفته نمایش در 3,028 سینما 7 میلیون و 788 هزار دلار بدست آورد و مجموع فروش خود را به 158 میلیون و 445 هزار دلار رساند. این فیلم را کریستوفر نولان کارگردانی کرده و متیومک کانهی، آن هاتاوی و مایکل کین نیز در آن ایفای نقش کرده اند.
 


انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، اکران ، جدول ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار