معاون امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 9 در آستانه فصل سرما و یخبندان از راه‌اندازی سایتهای برف‌روبی در منطقه خبر داد.

 
علی‌اکبر کریمی‌پور معاون امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 9 با بیان این خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در آستانه فرا رسیدن فصل سرما و یخبندان و همچنین سهولت تردد و شهرمندان 2 سایت اصلی و 7 سایت فرعی در منطقه راه‌اندازی می‌شود که سایتهای اصلی محل دپوی شن و نمک بوده و 7 سایت فرعی دپوی کیسه‌های شن و نمک می‌باشد که در زمان برف و یخبندان جهت استفاده شهروندان جهت ایمنی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه اینکه میدان آزادی دروازه‌ اصلی شهر بوده و در طول مسیر و اطراف میدان تمهیدات لازم جهت سهولت تردد و دسترسی شهروندان به نقاط مختلف شد و فرودگاه مهرآباد در نظر گرفته شده است.

کریمی‌پور در پایان خاطر نشان کرد: ماشین‌آلات مخصوص جهت استفاده در زمان بارندگی و یخبندان در نظر گرفته شده که از آن جمله ماشین‌آلات می‌توان به 6 دستگاه کامیونت، یک دستگاه تانکر محلول‌پاش، یک دستگاه کامیونت مخصوص شن پاش، 2 دستگاه گریدر 2 دستگاه لودر، 3 دستگاه کامیون، 1 دستگاه جرثقیل، 1 دستگاه بالابر، 3 دستگاه بالابر است.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار