گزارشی از نشست هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

موفقیت تیم‌های اعزامی به بازی‌های ساحلی آسیا مورد تمجید قرار گرفت

نشست هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی، باحضور تمامی اعضاء در دفتر رییس فدراسیون برگزار و طی آن حاضران ضمن تقدیر از موفقیت‌های اخیر، تصمیماتی در خصوص برنامه‌های داخلی و برون مرزی اتخاذ نمودند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  در این جلسه که با حضور محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی ، دیگر مسوولان این فدراسیون و همچنین اعضای هیات رییسه برگزار گردید، ابتدا علیپور گزارشی از حضور موفقیت بار تیم‌های ملی فوتوالی، سپک تاکرا و موی تای در بازی‌های ساحلی آسیا را به حاضران ارائه داد.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با تاکید بر اینکه کسب 7 مدال در بازی‌های پوکت نشان از پتانسیل بالای این رشته‌ها و دیگر رشته‌های تحت پوشش دارد ، افزود: خوشبختانه ملی پوشان ما در پرتو یکدلی و انرژی مصمم توانستند در حضور رقبای قدر آسیا که در عرصه جهان نیز مدعی هستند ، به این موفقیت‌های بزرگ برسند.

براساس این گزارش، همچنین اعضای هیات رئیسه از تلاش محمد علیپور ، روسای انجمن‌های یاد شده ، مربیان ، سرپرستان و ملی پوشان اعزامی به این بازی‌ها تمجید کردند و ابراز امیدواری نمودند در دوره آتی این بازی‌ها که در ویتنام برگزار می‌شود ، موفقیت‌های بیشتری توسط رشته های تحت پوشش برای کشورمان به ارمغان آورده شود.

در ادامه این نشست، در خصوص برنامه‌های انجمن‌های تحت پوشش تاپایان سال جاری بحث و تبادل نظر شد.

عنایت ویژه به برگزاری مطلوب مسابقات داخلی به خصوص رقابت‌های لیگ طبق برنامه‌های ارایه شده ، مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد این برنامه‌ها با جدیت تمام انجام شود.

همچنین مقرر شد که پس از تایید شورای برون مرزی نسبت به اعزام تیم‌های تحت پوشش به مسابقات مهم برون مرزی اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار