سناتور آمریکایی بر لزوم تمرکز نمایندگان کنگره بر مسئله " مذاکرات هسته ای غرب با ایران " تاکید کرد .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری کرونیکل تریبون ؛ دن کوتز ، نماینده واشنگتن دی سی در سنا در سخنانی تصریح کرد : کنگره باید بر مذاکرات هسته ای کشورهای 5+1با جمهوری اسلامی  ایران متمرکز شود . 

وی مدعی شد : اظهارات اخیر باراک اوباما درباره تمدید مهلت مذاکرات با ایران بر سر برنامه غیرقانونی اتمی در این کشور بار دیگر نشان دهنده شکست سیاست خارجی آمریکا تحت ریاست جمهوری وی می باشد . من همواره نگرانی خود را از این مذاکرات و از زمان آغاز آن ابراز کرده ام . 

این سناتور آمریکایی خاطرنشان کرد : اوباما حتی زمانی که ایالات متحده در باتلاق درگیری های غرب آسیا گرفتار شده است هیچ استراتژی منسجمی در منطقه ندارد تا بتواند مشکلات را رهبری کند . 

کوتز ادعا کرد : چالش هایی که آمریکا در منطقه برای دستیابی به اهداف خود دارد مستقیما از ایران منشا می گیرد چرا که این کشور بزرگترین حامی تروریسم محسوب می شود . 

وی تاکید کرد : اوباما نه تنها خطر واضح و حاضر قدرت گیری های ایران در منطقه و جهان رانادیده گرفته است بلکه بااعطای امتیازات بیشتر و تحویل موقعیت های حساس  به تهران چه در مذاکرات و چه در تحولات غرب آسیا ، ضعف ما در برابر ایران را تائید کرد . 



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار