حمله اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به دمشق در راستای کمک به تروریست ها و پیشروی آنها در سوریه بوده است .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک ؛ این پایگاه خبری در مقاله ای به قلم "حسن حسن " کارشناس امور سوریه نوشت : اقدام غیرقانونی نیروی هوایی ارتش اسرائیل در حمله به فرودگاه بین المللی دمشق تاثیری منفی بر روند تلاش های دولت سوریه علیه تروریسم جهانی در منطقه خواهد داشت . 

وی افزود : حملات هوایی ارتش اسرائیل به دمشق دقیقا همزمان با پیشروی های ارتش سوریه در مناطق مختلف و آزاد کردن چندین شهر از دست تروریست های تکفیری _ بعثی انجام گرفت . بی شک این همزمانی نمی تواند بدون هماهنگی و اتفاقی باشد . 

دولت سوریه هم اکنون در حال مبارزه با چندین گروه تروریستی از جمله داعش است که از سال 2012 با یورش به مناطق مختلف سوریه به جنگ علیه نیروهای دولتی این کشور مشغول هستند و در سال جاری نیز بدنبال حملات گسترده ای که به برخی مناطق در سوریه و عراق داشتند ، کنترل بخش هایی ازاین دو کشور را بدست گرفته اند . 

به گفته منابع نظامی ارتش سوریه ، جنگنده های رژیم صهیونیستی چندین بار مناطق اطراف فرودگاه بین المللی دمشق را بمباران کرده است . یک شبکه تلویزیونی لیبیایی نیز در این راستا مدعی شد : هدف جنگنده های اسرائیلی مکان استقرار نظامیان حزب الله لبنان در دمشق بوده است. 

فرمانده نیروهای مشترک سوریه در یک کنفرانس خبری با محکوم کردن حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق اظهار داشت : این اقدام تل آویو بار دیگر به همگان نشان داد که این رژیم یکی از حامیان اصلی تروریسم در منطقه و جهان است و بطور مستقیم از تروریست های بعثی _ تکفیری حمایت می کند . 

در بخش دیگری ازاین مقاله آمده است : واقعیت این است که هدف اصلی تل آویو از این حملات انحراف افکار عمومی دنیا از مشکلات داخلی اسرائیل در سرزمین های اشغالی بوده است . رژیم اشغالگر قدس تلاش می کند تا بحران هایی را که در خاک فلسطین اشغالی با آن مواجه است را از دید جهان پنهان کرده و به هر نحو ممکن از انزوای ایجاد شده در داخل تل آویو فرار کند . این در حالی است که کابینه بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر این رژیم به تازگی منحل شده است . 

مقامات و سردمداران اسرائیل هنوز درباره حملات هوایی ارتش این رژیم در سوریه اظهار نظری نکرده اند . 

آخرین باری که رژیم صهیونیستی برای مبارزه با دولت بشار اسد در سوریه و در راستای تقویت تروریست به اقدام نظامی مستقیم در خاک سوریه متوسل شده ، ماه ژوئن بوده که جنگنده های اسرائیل نه هدف را در بلندی های جولان مورد اصابت خود قرار داد .  





انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار