اولین جلسه شورای راهبردی زنان و خانواده شهرداری تهران با حضور دکتر زهرا مشیر مشاور شهردار تهران در امور زنان، دکتر نگاهداری رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران ، رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار، مدیرکل امور بانوان شهرداری، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مشاور امور زنان وخانواده برخی از ارگان‌ها در مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،مشاور شهردار تهران در امور زنان در این جلسه با تاکید بر ورود جدی و تاثیرگزار مدیریت شهری به مسایل زنان در پایتخت گفت: شهردار تهران در این دوره تاکید کرده‌اند بر مسائل زنان در شهر تهران و خانواده‌ها ورود بیشتری داشته باشیم.

زهرا مشیر افزود: شورای راهبردی زنان و خانواده شهرداری پایتخت که در مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران شکل گرفته است، می‌تواند برای تصمیم سازی‌های بهتر و ارائه راهبردها و راهکارهای موثرتر بطور مستقیم و غیر مستقیم در این شهر ایفای نقش کند.

مشاور شهردار تهران در امور زنان با اشاره به اینکه این شورا قابلیت یک مجموعه همفکری،‌ راهبردی و اندیشه‌ای را در بررسی مسائل و مشکلات بانوان دارد، گفت: امیدوارم ماحصل جلساتی که در این شورا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد به وضعیت مطلوب‌تر شهروندان وخانواده‌ها منجر شود.

رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران نیز در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این شورای راهبردی تصمیم‌سازی‌های هرچه بهتر برای سازگارتر کردن نیازهای بانوان در پایتخت است.

بر اساس روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، بابک نگاهداری تصریح کرد: در این شورای راهبردی قصد داریم تا به صورت متمرکزتر در قالب فعالیت‌های پژوهشی مسائل مربوط به بانوان و خانواده را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه این شورای راهبردی در صدد است تا در کنار تعریف پروژه‌های مطالعاتی به سمت کاربست و اجرایی کردن نتایج آنها نیز برود، افزود: همچنین می‌خواهیم در این شورا تصمیم سازی راهبردی را احصاء و در اختیار مدیریت شهری قرار دهیم تا در تصمیم گیری‌هایی که برای این حوزه گرفته‌ می‌شود، مورد توجه قرار گیرد.

/ انتهای پیام

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار